Første forsøk.

Her kommer mitt første forsøk som blogger. Litt skummelt og veldig spennende. Får håpe jeg kan komme med noen fornuftige betraktninger etterhvert. Aller først får jeg vel sette meg skikkelig inn i dette sånn at utseende blir slik jeg vil ha det. Tips tas selvfølgelig imot med takk.

Ha en strålende dag alle der ute i den store verden!!

One thought on “Første forsøk.

  1. vesla_ sier:

    Velkommen! Jeg er fersk selv, så vet hvor skummelt det kan være. Har enda ikke satt meg nok inn i hvordan jeg skal endre utseendet på bloggen min, men har selvsagt store planer om å gjøre det. Tror det er vanskelig å bygge seg om en god leserskare, men jeg gjør det mest for å lufte egne tanker. Hvis folk lar seg rive med er det glimrende, hvis ikke har jeg i det minste fått ut noe av min endeløse strøm med ord. Lykke til!

Legg igjen en kommentar

