Trenger tips til mat å servere gjestene….

Jeg er ingen dårlig kokk, får sjelden negative tilbakemeldinger og klarer som oftest å finne på noe gøy å lage. Men nå har jeg gått helt tom. Skal ha gjester i helgen (folk jeg ikke har møtt før) og tenkte jeg skulle lage noe godt til middag. Vet ikke om jeg har ett ønske om å imponere eller hva det er, men uansett er det jo alright å servere god mat.

Har sveipet innom www.matprat.no og enkelte andre sider, men det er ingenting som roper «lag meg». Inspirasjonen uteblir.

Er det noen der ute som har tips og/eller oppskrift de vil dele med meg?? Jeg tar imot alle innspill. Eneste jeg vet at jeg ikke skal lage er noe med fisk, utover det er jeg åpen for det meste.

Anyone der ute som kan hjelpe??

6 thoughts on “Trenger tips til mat å servere gjestene….

  1. Når det er folk du ikke har møtt før og sikkert ikke servert mat til dem heller da.

    Da er det jo bare å sette i gang med dine favorittretter og så er det i boks.

    Enkelt og greit 🙂

    ******************************************************************
    Favorittmaten ja. Det var det da. Har en oppskrift på roastbiff, mandelpotetpurre og balsamico-grønnsaker jeg vurderer sterkt.
    Yammy……

  2. Jeg laget en Biff Bourgognon for noen uker siden, den var kjempegod. Og så elsker jeg potetstappe da 🙂 Jeg tror oppskriften sto i det siste Interiørmagasinet.

    **************************************************************************
    Hørtes absolutt ikke dumt ut det heller. Takk for tipset. Potetmos er jo konge. Iallefall hjemmelagd=)

  3. Hvilke type folk er det? jobbforbindelser, «venner» svigerfamilie, eldre eller unge?

    **********************************************************************
    En god kompis av samboeren min som jeg ikke har møtt enda, og som han ikke har sett på 2 år eller deromkring. Og vi er 30, så kvalifiserer til å være ung?? Hehe….

Legg igjen en kommentar

