I dag har jeg vært flink.

Det er nemlig ikke alltid det går så fort for seg for meg. 

Greia er at jeg ved siden av full jobb prøver å studere. Voksenpedagogikk er faget. En uke på etterskudd har jeg nå tatt meg sammen og fått levert 4 av 5 oppgaver. Her snakker vi om bare modul 1 av 4 på kurset. Siste oppgaven får jeg ta sikte på å levere på fredag. Hvis jeg rekker. I tillegg har jeg klart å sose rundt her inne og lest blogger innimellom oppgaveskrivingen. Hvilket igrunnen er fornuftig i seg selv, siden jeg oppdaget at det var flere enn meg som ikke skjønte hvordan man kunne sette sitt eget preg på siden. Svar fikk jeg ved å lese noen av kommentarene. Endringene er nå halvveis gjort. Kan jo ikke gjøre alt på en gang heller.

Middagen er snart klar, og jammen meg skal jeg ikke finne Elixia i kveld også. Trening gjør vistnok godt for kropp og sjel.

Må føye til at jeg i første  blogginnlegget mitt noensinne skrøt på meg at jeg hadde meldt meg inn på treningsstudio. Og jeg har faktisk vært innom der hver tirsdag. Kan jo ikke gå for hardt ut heller. Men dersom magen skal bli bittelitt flatere til sommeren (etter vinterens dvale) og lårene bittelittlitt fastere, må jeg nok øke intensiteten på besøkene dit. Eller noe sånt. Ikke at jeg egentlig bryr meg;-)

Legg igjen en kommentar

