Det er lov å drømme…..

Jeg vil reise. Jeg vil pakke snippsekken og sette meg på første fly som forlater Gardermoen ut av landet. Jeg vil oppleve mer. Jeg vil få nye inntrykk og opplevelser. JEG VIL……

Men det er mye jeg vil her i livet. Jeg vil bli elsket, jeg vil jobbe, jeg vil leve ett liv uten bekymringer, jeg vil lære, jeg vil drømme. Og heldigvis har jeg de fleste av disse i mitt liv. Er overhodet ikke dårlig stilt og er egentlig overbevist om at jeg har ett lykkelig liv. Det ligger nok noe i det at man får det så bra som man vil ha det selv. I de fleste tilfeller iallefall. Jeg klager overhodet ikke, for jeg har alt jeg trenger og alt jeg behøver. Og «bekymringer», ja det tror jeg man trenger for å holde beina godt plantet på bakken.

Er ikke dårlig reisevant heller. Har vært mange steder i Europa, jeg har vært i USA og i Egypt. Har besøkt de vanlige turistfellene i Hellas, vært på snorkle- og kamelridetur i Egypt, opplevd å holde en baby-alligator på vei ned Alligator Alley i Florida og jeg har ruslet rundt i Vinterpalasset i St.Petersburg. For mange er det kanskje lite, men for meg er det en hel masse. Neste stopp er Moskva. Og jeg gleder meg. Etter St.Petersburg i fjor har jeg virkelig falt for Russland. God mat, mye å oppleve, hyggelige mennesker osv. Tror jeg kan reise tilbake dit til evigheten tar meg. Men før evigheten tar meg skal jeg rekke å oppleve en hel masse mer. Jeg ønsker meg Cuba og Vietnam. Jeg ønsker meg Thailand og Singapore. Jeg ønsker meg Skottland og Mexico. Og jeg ønsker meg tilbake til Egypt.   

Jeg ønsker meg en åpen flybillett…….

Legg igjen en kommentar

