Yey=)

Endelig har jeg funnet ut hvordan jeg kan få egne ringetoner på  iPhonen min uten å måtte kjøpe de på iTunes eller hacke telefonen. Så nå slipper jeg å høre på de usannsynlig kjedelige ringetonene som ligger på telefonen fra før. Sette litt eget preg på moroa. Også er det så mange andre morsomme duppeditter jeg kan laste ned. Ikke at jeg har brukt for alle, men lell da.

Skal ikke så mye til for å more meg fra tid til annen:P

One thought on “Yey=)

  1. Så bra, men du hadde ingen planer om å dele løsningen med dine trofaste lesere da? 🙂

    Jeg har hatt telefonen på lydløs hele tiden de siste månedene, men det kan jo hende jeg får lyst til å ha en morsom ringelyd en vakker dag 😛

    **********************************************************************
    Hehe….. jo det kan jeg vel. Er jo ingen statshemmelighet akkurat. http://www.audiko.com. Veldig enkelt derfra. Finn ringelyden(e) du vil ha. Trykk på last ned for iPhone. Lagre på maskinen i iTunes biblioteket (gjerne i en mappe som heter ringetoner), åpne iTunes og synkroniser telefonen. Husk å huke ut at du vil laste inn ringetoner da:) Og jeg har ett og annet spm til deg og, men det kan vi jo ta på lørdag:)

Legg igjen en kommentar

