Ny uke, nye muligheter!!

Helgen har vært strålende. Jeg har vært på bygdedans med min beste venn, har fått ett politisk vedtak ved hjelp av gode kamerater, solen skinner og våren er i sterk fremmars.

Likevel tegner dette til å bli en skikkelig drittdag. Pc’n på jobb funker ikke helt. Får ikke skrevet ut, innlogging er feil og attpåtil skal jeg bruke tiden i ett todagers møte når jeg har tusen andre ting å drive med. Skjønt, møtet tror jeg faktisk blir ganske bra. Når fredagen kommer har jeg vel bare fått gjort halvparten av det jeg skulle ha gjort, men det får så være. Godt det snart er påskeferie, ås jeg kan ta igjen det tapte da 🙂

Har jo igrunnen ingenting å surve over, men det er mandag og den er denne gangen ikke helt god. Jeg får ta tittelen til inspirasjon og se hva jeg kan gjøre som best ut av alle gjøremål. Tror jeg må få presset inn litt trening også. Det hjelper jo alltid på kropp og sjel.

Ha en strålende dag alle sammen. Nyt solen og varmen dere som kan 🙂

Legg igjen en kommentar

