Krokofant på golfbanen.

Jeg måtte le da jeg leste denne artikkelen her på Dagbladet. «Golfer får penger etter krokodilleangrep». Nå er det vel ikke veldig vanlig med krokodiller på slike arenaer, men navnet på banen burde jo si noe i seg selv: «Krokodillebanen». Til alt overmål hadde han også hoppet over ett gjerde og ned i en fordypning, til tross for advarslene om at det kunne være krokodiller der.

For min egen del er jeg sikker på at det skulle vært en relativt dyr og spesiell golfball jeg stod i fare for miste, før jeg hadde hoppet ned dit. Tror jeg slipper problemet her til sommeren. En og annen orm osv kan nok dukke opp, men krokodille?? Trokke det 🙂

One thought on “Krokofant på golfbanen.

  1. Jeg har golfet på bane med krokodiller og baner med alligatorer også.

    Men jeg hoppet ikke ned etter ballen. Det var ikke nødvendig, den lå pent på greenen 🙂

    *************************************************************
    Hehe… da ser du de iallefall. Syns bare det var drøyt å hoppe nedi der når det var advart på forhånd 🙂

Legg igjen en kommentar

