En sen kveldstime….

Ligger på sofaen og funderer litt. I bakgrunnen surrer Sex og Singelliv og jeg tenker at det er deilig med påskeferie. Men allerede etter en dag er jeg bittelitt lei. Jeg er egetlig ganske bedagelig anlagt når jeg har muligheten, men jeg blir mer og mer urolig når jeg har fri. Hva skjer? Jeg har jo tidligere klart å tilbringe dager på sofaen uten at det har plaget meg det minste. Men nå, nei det kribler og sitrer i hele kroppen.

Har lest alle nettavisene igjen og igjen. Ikke at det står noe spennende, men jeg har iallefall fått med meg at noen kvinner har sprengt om seg i Moskva i dag. Og det eneste jeg klarte å tenke var at det var for jævlig. Jeg skal jo dit om ikke lenge. Jada, navnlebeskuende og selvsentrert.

Uansett, det jeg funderer mest på akkurat nå er hvordan noen tror at det å «true» er måten å oppnå noe på. «Hvis ikke jeg får motorsykkel til sommeren, kommer jeg ikke hjem i natt». Neivel, da får du sove ut da. Jeg begynner å få lite til overs for mannfolk som oppfører seg som trassige 4-åringer. Vet at vi jenter kan være barnslige og altså, men det får da være måte på. Mye jeg har lyst på og, men når pengene ikke strekker til setter jeg meg da ikke ned og furter.

Pokker, nå ble jeg irritert også. Kanskje jeg trengte å få blåst ut akkurat den der, for å ikke eksplodere når han finner det for godt å komme inn døra. Han gjør som regel det nemlig. Og det er jeg selvfølgelig glad for 🙂 Opptak av Numbers ligger klar på tv-boksen, så setter på det mens jeg venter…….

7 thoughts on “En sen kveldstime….

  1. Seriøst? Truet mannen din med å ikke komme hjem dersom han ikke fikk motorsykkel? Gammel var han sa du? 😛

    ******************************************************************
    Han kom luskende inn døra idet jeg publiserte innlegget. Pottesur og har nå krøpet til køys. Hehe….

  2. Gammel var han igjen? 😛
    *************************************************************’
    31 sies det, men jeg lurer av og til…… 😀

  3. Haha, min påstår han er 26, men har enda ingen direkte beviser for det 😉
    *************************************************************
    Hehe… er vel bare sånn med mannfolk. Men han virker da som en bra kar din da. Ingen protester på walk-in-closet’ skjønte jeg. Lucky You 😀

  4. Niks, han digga jo resten av leiligheten så da kunne jeg få skapet mitt 😉
    ********************************************************************
    Bra, bra. Hadde ett sånt tidligere. Rådigget hele opplegget. Fikk føle meg som en av de rike og berømte av og til. Drømmer er en fin ting…. hehe

  5. Jeg har hatt raserianfall selv i går natt. Flaks at han jeg var forbanna på ikke var her. Jeg hadde kommet til å kaste ting på han og slått! Og det enda jeg i utgangspunktet ikke er voldelig eller slem. Vanskelige mannfolk kan bare sove ute. Jeg er helt enig.
    **********************************************************************
    Huff da. Det hørtes ille ut. Jeg har funnet ut at det beste her i huset er å reagere med å være rolig. Jeg har hatt mine greier hvor jeg var livredd for at han skulle gå fra meg hvis han ikke fikk det som han ville. Den tid er forbi. Den «frykten» skal han ikke få sette i meg lenger. Og det var jo ikke hans feil, det var min egen tankegang som satte det i gang. Også blir han blid igjen mye fortere hvis jeg bare overser disse tantrumene 🙂

  6. Ikke bare bare med ferie skjønner jeg 😉

    Jeg må jobbe og ville mye heller vært hjemme på sofaen, så kan gjerne bytte situasjon om du vil? Men mannen din kan du få beholde selv 😛
    ********************************************************************
    Hva? Vil du ikke ha gubben?? I grunnen bra det, for jeg vil gjerne ha ham selv… hehe. Jeg skal jobbe litt i kveld på ett frivillighetesarrangement for de svakerestilte, så får ut noen lopper da 🙂

  7. Jeg skal bruke reten av ferien til å skrive oppgaver! Men har allerede kost meg på ski i fjellet. Gikk 13 km på ski sist søndag.
    Det er fæle ting som skjer rundt forbi, men gode ting også, heldigvis!
    God påske
    *******************************************************************
    Desverre er det endel fæle ting ja, men vi får glede oss over de gode 🙂 Kos deg i påsken 🙂

Legg igjen en kommentar

