Må sees (ingen avsløringer)!!

Shutter_Island__Int_147878f

Var på kino i går og så Shutter Island. Jeg har aldri vært begeistrer for filmer med Leonardo DiCaprio (har av den grunn aldri sett Titanic), men denne filmen måtte jeg bare se. Etter å ha glant på diverse trailere for filmen, bar det altså avsted i går.

Har ikke tenkt til å si så mye om den, for jeg er litt for flink til å si altfor mye. Men en ting kan jeg si: hold øye med detaljene. Hvis du klarer 🙂

Vel verdt pengene og litt til. Og husk: popcorn er et must til denne filmen 🙂

14 thoughts on “Må sees (ingen avsløringer)!!

  1. Sikker? Jeg pleier å sovne til film, men kanskje den klarer å holde øynene åpne?? 🙂
    ******************************************************************************
    Kommer jo litt ann på hva du liker, og smaken er jo som kjent delt 🙂 Anbefaler iallefall å prøve. Jeg likte den kjempegodt 🙂 Og hadde ikke klart å sovne til denne (mange andre filmer som får meg til besøke drømmeland fremfor å se ferdig).

  2. Hm, vi har vurdert denne, kanskje vi tar turen og ser den til helgen :()
    ***********************************************************
    Gjør det. Garanterer at det ikke er det dårligste dere har sett i allefall 🙂

  3. Å’kej då, da får jeg ta meg en tur. Håper den går i «luksussalen» da så jeg kan mumse konfekt og drikke kaffe «gratis» 🙂
    ********************************************************************************************
    Hørtes ut som en sabla god ide 🙂

  4. You must be obviously a great master as the workers at the phones ringtones or mp ringtones web sites, to accomplish the really good knowledge. Not every single master will.

  5. Students at the university are willing to get the doctoral degree and they order the custom essay close to this good topic in the essay writing services, but very often they demand the outcomes about order an essay.

  6. The best way to determine the professionalism of the buy thesis services is to order the hot thesis write more or less about this good topic from the dissertation service.

Legg igjen en kommentar

