Ikke mere Carlsberg?

Liker ikke, liker ikke, liker ikke. Jeg vil ha tilbake Carlsberg på Liverpool-drakta. Er ikke overbegeistret for øl i det store og hele, men siden det var de som prydet drakten i sin tid, måtte jeg jo prøve det ut. Og jammen smakte det godt og. Nesten eneste ølet jeg liker.

parameterJeg er ikke noe ihuga fotball-fan hvis det er det dere tror. Men jeg har mitt favoritt lag. Som dere skjønner holder jeg altså med Liverpool. Ikke at jeg har noe særlig greie på hvem som spiller der lenger. Men heier på de like fult.

Det skal sies at grunnen til at jeg holder med de er såre enkel: jeg var dønn forelsket i en gutt på ungdomsskolen som hadde LFC som favoritt. Sier seg jo selv at jeg også måtte holde med de da. Også er jo sangen så fiiiin. «You’ll Never Walk Alone». Her er teksten hvis du lurer.

Forresten, drakten er faktisk fin den 🙂 Vinnerdrakt tenker jeg 🙂

5 thoughts on “Ikke mere Carlsberg?

  1. Og i langrenn, skiskyting og sikkert noen andre idretter også 🙂
    **************************************************
    Men i år er den altså rød 😀

  2. Fotball er ikke noe for meg, men Carlsberg er nam ! Hvis de sponser meg skal jeg gjerne gå med bokstavene deres på ryggen, gjerne litt i brisen også hehe 🙂
    ****************************************************************************************
    Hehe…. Jeg og. Blir billigere å drikke da iallefall. Og jeg lar meg gjerne avbilde med en kald en i handa 😀

  3. He he, artig at sjalle tar opp sponsing her.
    I 73 tror jeg det var, da var vi fire ungdommer som dro på formel-1 race i Sverige og fikk Ringnes til å sponse oss med noen kasser øl hvis vi gikk med noen «kjøredresser» med Ringnesreklame på.
    Nå skal det sies at familien til den ene kameraten min hadde stor dagligvareforretnig og vi kunne trikse det til på den måten.

    Sikkert ikke helt lovlig 🙂

    ***********************************************************************************
    Ååå, jeg har og lyst til å reise på Formel1-løp. Så hvis deter noen der ute som er villig til å sponse, går jeg gjerne med (nesten) hva som helst 🙂

  4. Draktene blir ikke de samme uten Carlsberg-logoen 😦 rip…
    *********************************************************************
    Nope, de blir nok ikke det. Men de var jo relativt fine likevel da 🙂

Legg igjen en kommentar

