Hvilke bloggere møter jeg på min vei….

…. uten å vite om det???

Dette satt jeg og funderte på under bussturen til jobb i dag. Hvilke bloggere sitter på samme buss, hvem passerer jeg på vei fra bussterminalen i Oslo og den korte rusleturen opp på jobb? Hvem trener jeg sammen med på Elixia, hvem sitter jeg ved siden av på kino?

Det er litt spennende å tenke på at noen av de jeg passerer på min vei kanskje har lest og kommentert bloggen min. Eller at jeg har lest og kommentert deres.

Jeg synes det er fint at blogglivet er så anonymt som man ønsker det. Det gjør at man kan skrive det man ønsker uten å trenge å være redd for at noen skal ta en for det. Jeg er fullstendig klar over at det ikke er noe problem å finne ut hvem som er hvem er hvis man ønsker, men de færreste av oss gidder sånt. Har jo fått med meg at det dersverre er noen som har hatt veldig dårlige erfaringer med dette.

Men anonymiteten til tross, jeg kikker meg litt rundt og tenker: er DU en av de jeg har lest bloggen til??

PSSSST!! Hvis noen av dere med sånne flotte egenlagde headinger osv leser dette: hvordan får dere lagt de inn?? Jeg har lagd en (og er egentlig ganske fornøyd med det lille jeg har fått til), men jeg får ikke lagt den ut. Help me, please 🙂

4 thoughts on “Hvilke bloggere møter jeg på min vei….

  1. skogtrollet sier:

    He he, jeg prøvde å legge ut en egenlagd heading for ei stund sia og det resulterte i innlegget kampen mot computeren. Det jeg gjorde var å lagre det som en jpg fil, sette ønsket størrelse i pixler på vgb innstillinger og gå på custom heading og laste opp der, den knappen ligger såfremt jeg husker overfor last opp toppbilde under en av kategoriene under dashbordet. Jeg fikk som sagt en kamp for å få det til men jeg er ingen data nerd he he, lykke til!
    ********************************************************************************************
    Takk, takk. Da må jeg teste ut det 🙂 Knappene har jeg kontroll på, tror jeg. Men bildet vil ikke vises. Får sjekke formatet osv når jeg kommer hjem. Ikke akkurat noe datanerd jeg heller… hehe

  2. Det er bloggere overalt,og jeg har vært så heldig å møte en lys levende blogger; vi har begge besøkt hverandres sider,-og det var en hyggelig opplevelse! 🙂

    Håper du får til å ordene med toppbildet og andre ting.Jeg er imponert over kreativiteten på mange blogger!

    Ha en flott dag 🙂
    *************************************************************************************
    Er nok ikke så kreativ, så det ble enkelt 🙂 Håper jeg får det til etterhvert. Enig at det er mye bra egendefinerte headinger osv her.
    Hyggelig å møte andre bloggere da sikkert. Føler jo at en får ett slags forhold til mange her inne etterhvert 🙂

  3. RoadRunner_77 sier:

    Bildet har jeg ikke peiling på, men hvordan det er og møte bloggere kjenner jeg at jeg kan noe om 🙂 har lest mange blogger opp igjennom, og møtt endel. Men ingen jeg har kjent fra før. Den som bodde kun 1 kilometer unna hadde jeg heller faktisk aldri møtt, og vi har gått på samme skole. Men om vi møter de på vår vei tror jeg aldri, vi vil huske ansiktet. Men veldig mange bloggere vil jeg aldri glemme etter og ha møtt de.
    *******************************************************************
    De menneskene man bare møter på vei til eller fra ett eller annet vil man aldri huske. Men jeg kan likevel ikke la være å unders over om en av de kan være en blogger jeg har lest og kommentert. For ikke å snakke om omvendt. Litt «spennende» i grunn 🙂

  4. Jeg har møtt på bloggere, uten å si at jeg vet hvem dem er… Jeg tenker at jeg håper det aldri kommer noen opp til meg og spør om jeg er Prinsesse Hella, og derfor ville jeg aldri gått bort til noen og spurt om de er den bloggeren jeg tror de er…
    Jeg føler at det fort blir… Kleint…
    **********************************************************************
    Ja, det er jeg enig med deg i 🙂 Og jeg har ikke tenkt til å gå bort til noen å spørre. Var mer en litt der «ute» tanke jeg hadde på bussen. Bare tenk hvor mange du har gått forbi på gata som kanskje har ringt deg for å prøve å selge noe?? Verden er ikke så stor, men det er godt vi ikke alltid vet hvem som krysser vår vei 🙂

Legg igjen en kommentar

