"For de store, for de små"

Av og til er det en reklamesang eller to som sitter fast i hodet. Merkelig nok er det ofte coca-cola som slår seg ned lengre tid av gangen. Akkurat nå er det den norske sangen som er laget av Lars Lillo Stenberg «For de store, for de små» som har bitt seg fast. Den synges av Jane Helene Johansen. Det er en skikkelig gladsang og jeg blir alltid i godt humør av å høre den. Tenkte jeg skulle dele den med dere her:

«For de store, for de små»
Lars Lillo Stenberg

For de store, for de små

For de som står sammen
For de som skiller seg ut

For de mange
For de få

For de som elsker
elsker ikke
elsker lite
elsker mye

For de trofaste
og tilfeldige

For de mange
og vidt forskjellige

For en som ikke er
slik som du tror

For en dukkert høyt mot nord
For et snowbord spor

For en som bryr seg
For to som vandrer sammen
i en solnedgang, i
en stjernenatt

For smaken av ditt
første kyss
For eeeen…
og for oss alle

Jeg tror dette er riktig iallefall. Høres sånn ut når jeg synger den i mitt eget hode. Og det var sånn jeg fant den skrevet på nett.
«For de store, for de små» kan høres om du klikker på linken 🙂

Med denne i hodet snør det ikke lenger utenfor kontorvinduet mitt i Oslo by 🙂

Legg igjen en kommentar

