Kom mai du skjønne snøstorm!!

Egentlig skulle man jo gått rundt og trallet på «Kom mai du skjønne milde». Men ute snør det som om vi skulle vært midt i februar. Kan ikke si at jeg liker det.

I går da jeg tuslet hjem fra jobb i solskinnet kunne jeg ikke fri meg fra tanken om at det er deilig med vår og sommer. I gatene har det begynt å lukte deilig mat fra uterestaurantene, folk er blide og hyggelige, gutta mer lettkledd (jada, vi jentene er like glad for lettkledde gutter, som dere er for oss jentene). Bare legger og tynn jakke var ikke lenger bare en fjern drøm.
Vel, det var i går.  For som sagt, i dag snør det bikkjer og katter ute. Jeg har mest lyst til å gå hjem, fyre i peisen og legge meg under teppet til i morgen. Med håp om sol og varme. Med håp om utepils og bikinivær. Med håp om en varm og god golfsesong.

Sharm El Sheik 2009
Sharm El Sheik 2009

Vel, jeg får heller lene meg tilbake og tenke på noe annet. Som at livet leker, spennende ting skjer, askeskyen er fraværende og at jeg snart skal på tur.
Også får jeg jobbe litt innimellom drømmene 🙂

13 thoughts on “Kom mai du skjønne snøstorm!!

  1. anonym sier:

    Det er da lov å legge seg oppå pleddet foran peisen, I bikinien, mens man venter 🙂
    *************************************************************************
    Hehe… det tenkte jeg ikke på. Skal prøves med en gang jeg kommer hjem fra jobb 🙂

  2. Det kommer noen filler her også nå, og det liker jeg dårlig. Hadde liksom tenkt å bruke uteområdene på den store konfirmasjonsdagen til lørdagen, men med værmeldingen de har nå kan vi glemme det tror jeg…. pokker heller 😦
    ******************************************************************************************
    Den er lei. Jeg skal krysse godværsfingrene for deg. Jeg kan vente med finværet til over helgen. Så dukker det opp her, skal jeg sende det i din retning 🙂

  3. anonym sier:

    hm-hm 😉
    Og der skulle man vøri! 🙂
    *******************************************************
    Du får finna vægen da …… 😉

  4. anonym sier:

    Sukk…ikke snilt å friste slik 😉
    ********************************************************
    Hehe… skulle det ikke mere til?

  5. anonym sier:

    En lettkledd kvinne på et pledd foran peisen…trenger ikke mer, nei 😉
    *smask*
    ******************************************************************
    Du er for dårlig vant 😉 *smask tilbake*

  6. Kom til Oslo i dag, fytterakkern snøen lavet ned og sur vind. Ble glad når jeg kom hjem, her er det snøfritt men kaldt 🙂
    I slutten av mai blir det kanskje mildt, får vi håpe 🙂
    *************************************************************************
    Vi får håpe på det 🙂 For to år siden snødde det 17. mai i Oslo. Håper vi slipper det iallefall. Blir så gyselig kaldt i bunad da 🙂

  7. Det å ligge under teppet og kose seg med fyr i peisen høres ikke avskrekkende ut. Uansett vær.. 😉
    **********************************************************************************
    Sant nok 😉

  8. anonym sier:

    Slett ikke utenkelig 🙂

    Men kan kjapt bli godt vant!
    *smask*
    *******************************************************
    Hehe 😉

  9. rajobr sier:

    uffda,- ikke noe fint med snø i mai. Men jeg har da opplevd at det falt snø 17.mai.
    Så inntil da fyr i ovnen og kos deg.
    Ha en fin ettermiddag
    *****************************************************************
    Har heldigvis sluttet å snø nå 🙂 Og 17. mai for to år siden snødde det jo i Oslo. Det var bikkjekaldt å gå i bunad. Men det gjør jeg uansett vær, så det får bare gå 🙂
    Ha en fin ettermiddag du også 🙂

  10. anonym sier:

    Du får legge ut et bilde av hva man går glipp av da, vet du 😉
    *smask*
    ***********************************************
    Hehe… Tror ikke det du 🙂

  11. Haha, jeg leste anonyms kommentar som «En lettstelt kvinne på et pledd foran peisen…» Vel, han hadde vel ikke foraktet det, heller 😀
    ******************************************************************
    Hahahaha….. nei, han hadde nok ikke hatt noe mot det heller 🙂

  12. anonym sier:

    Men frk Laken da…alvorlig talt…vi menn vet da ingenting om hvor mye stell dere vakre trenger 🙂
    Vi ganske enkelt bare nyter det resultatet dere lar oss beundre!

Legg igjen en kommentar

