Sitt her og glor…..

Jada, jeg kan ikke dy meg. Må få med meg litt Grand Prix i år også. Egentlig bryr jeg meg ikke før selve finalen, men siden jeg ikke har annet å gjøre på akkurat nå, kan jeg jo se på.
Kan ikke akkurat si at jeg er videre imponert over bidragene som har blitt vist til nå. Tror ikke det er en eneste sang som har feste seg. Håper virkelig at det tar seg opp. Ballade-helvete!!

Normalt sett pleier det jo alltid å være en eller annen snasen fyr med bra kropp, som forøvrig selvsagt er halvnaken, dansende på scenen, som gjør det verdt å se på, men har ikke oppdaget det heller i år. Enda i allefall. Jeg krysser fingrene og håper.

Forresten, han som sang for Polen var ikke så aller værst å se på. Sangen var kanskje den beste så langt også. Hmm…. eller er jeg bare blendet av ett pent ytre?? Hender det skjer meg og 🙂

Og de av dere som mener at Didrik ikke har nubbesjangs til hverken å vinne eller få poeng. Hvis det er dette han skal kjempe mot, så må dere nok belage dere på å få økt tv-lisens neste år også. Til og med jeg hadde vunnet over disse bidragene. Og det sier litt.

Heia Didrik Solli Tangen!!

9 thoughts on “Sitt her og glor…..

  1. Hehe.. Har faktisk slått over på NRK, jeg også nå. Mest for å komme meg bort fra Frustrerte Fruer. 😉
    MGP funker som bakgrunnsunderholdning, men jeg klarer ikke engasjere meg. Ihvertfall ikke etter at Keep of Kalessin røk ut.. 😉
    ***************************************************
    Hehe…. Jeg digger Keep of Kalessin, men de hadde strengt tatt ikke noe i MGP å gjøre. Hvilket Lordi ikke hadde heller. Glitter og glam er litt mer standarden.
    MGP er kanskje ikke det mest spennende i verden, men jeg bare måååååå se det likevel. Selv om finalen er viktigst 🙂 Men det balladehelvete de har servert i dag, kan jeg klare meg uten.

  2. Grand Prix? Æ’kke det formel 1 billøp da?

    Er det Grand Prix på nrk en tirsdag? Åsså synger ’em?

    Hvor skal dette ende?

    Nei ta deg en tur til Afrika du 🙂
    **********************************************************
    Hehe….. Hadde sittet like trofast forran tv-skjermen om det var Formel 1 Grand Prix og jeg. Aller helst vært på banen. Iallefall på en tribune og sett på 🙂
    Inviterer du til Afrika??

  3. Det er litt interessant hvordan man kan blande talent og utseende, eller hva? Det er helt i underbevisstheten, liksom =P
    Kanskje det er en teknikk hjertet selv bruker for å ytterligere overtale hjernen til at denne personen er noe å gå for. Eller dersom det er bare på utseende, er det vel ikke hverken hjerte eller hjerne som prøver å overtale, men noe annet, som har en forferdelig sterkt røst =P
    ********************************************************************
    Tror ikke man blir noe mer talentfull om man har ett tiltalende utseense. Men om talentet er der, blir du kanskje lagt bedre merke til om du er pen i tillegg?? Men bare se på Susan Boyle. Hun ble jo dømt nord og ned pga utseende, men hadde stemme som en engel eller noe.

    Og du vet, det første man legger merke til er utseende. Det man forelsker seg i er personligheten. Og der er rart med det. Ei dame eller en mann du har sett som du kanskje ikke ville kastet to blikk på i første omgang, blir det vakreste menneske du har møtt noensinne når du blir bedre kjent med vedkommende 🙂
    Utover det er det jo alltid en eller annen lyst som taler sterkere enn hva både øyne og hode kan gjøre noe med 😉

  4. Selvfølgelig inviterer jeg til Afrika.

    Har du ikke besøkt Flabbens Afrika som du finner på venstresida av bloggen min?

    Flotteste safaribildene på bloggen. I hvert fall min 😉
    ******************************************************
    Joda, jeg har fått med meg endel av det. Har ikke kommet gjennom alt da.
    Men tenkte mer at du kanskje inviterte på en virkelig tur… hehe 🙂

  5. Javisst. Men jeg snakket ikke nødvendigvis om å forelske seg. Jeg tenker mer på å bli betatt av noen. Hvilket er noe man ikke engang trenger å snakke med vedkommende for å føle 😛

    Men ja, det er helt utrolig hva forelskelse kan gjøre. Og det er nødt til å ha en sterke stemme enn det meste annet, siden det ikke er mye annet, som greier å gjøre så mye som forelskelse greier.
    ***********************************************’
    Jeg skjønte det 🙂 Er enig med deg i at man kan bli betatt uten i det hele tatt å ha snakket med vedkommende. Men da tror jeg det stopper der. Det går ikke videre på noen måte.
    Rart hva en forelskelse kan utrette ja. De utroligste ting. Og det er en deilig følelse 🙂

  6. Ja det er en virkelig tur nå i kveld.

    Se å få øynene opp fra di egen side nå 😉
    **********************************************
    Hey…… jeg sitter og kikker på alle bildene dine og leser innleggene mellom alt annet som skjer. Så det så 😉
    Og du har virkelig opplevd utrolig masse jeg bare kan drømme om. Og drømme meg bort gjør jeg gjerne på siden din 🙂

  7. Ja, det var mye møl som ble servert oss i mgp ikveld, og det forundret meg at Belgia og Portugal gikk videre 🙂
    Hadde foretrukket FYR Makedonia foran disse 😉
    **************************************************************
    Island gikk iallefall videre med en ganske catchy låt. Ellers håpet jeg bittelitt på Polen. Får håpe det er flere bra sanger i morgen som går videre. Hvis ikke blir dette kjedelig.

Legg igjen en kommentar

