"My heart is yours!"

Første gangen jeg hørte sangen, og det var etter at han hadde vunnet den norske finalen, tenkte jeg at dette var da en særdeles kjip sang å ha med i den store finalen. Men som alltid ellers syns jeg det er greit å gi sånt en sjanse til. Så jeg plukket den frem fra youtube og hørte skikkelig etter. Satte meg ned og lyttet.

Og for en sang. For en stemme. Joda, jeg er fortsatt skeptisk til å sende en ballade til MGP hvis vi ønsker å vinne. Men det er hevet over enhver tvil at sangen er bra i mine øyne. Dessuten er jo ikke dette en kjip ballade heller. Den har kraft. 
Guttungen har jo i tillegg en stemme de fleste av oss bare kan drømme om.  Det er heller ikke mange på hans alder som får muligheten til å synge med en av de største innen opera, José Carreras. Det alene sier noe om stemmen hans.

Jeg gleder meg som en liten unge til å se på i kveld. Fryktelig mange dårlige bidrag, men det er det alltid. Syns det er litt leit at Sverige ikke er med, selv om jeg ikke har hørt sangen. Det burde jeg kanskje før jeg uttaler meg om den saken. Det er noe med MGP som er spesielt. Steminingen, glitter og glamor, artige kommentarer på tv’n (selv om det tapte seg litt etter at Jostein sluttet, Synnøve Svabø var en skandale, men i år er det håp) osv. Joda, dette kommer til å bli en flott kveld, uavhengig av seier eller «tap». Sist tror jeg ikke vi kommer, men man vet aldri. Her kan dere følge opplegget for i kveld 🙂 

Må forresten tilføye at de som ikke syns at Solli-Tangen har utseendet med seg, må jo ha huet i ræva. Er klar over at smaken er som baken, men hadde du banket på min dør ville jeg gladelig sluppet deg inn.

Didirk: jeg tror desverr ikke du kommer til å vinne, men du er hjertelig velkommen til å finne trøst i mine armer. Og skulle du vinne feirer jeg gjerne med deg 😉

10 thoughts on “"My heart is yours!"

  1. He he, vi får håpe han vinner da og at han har lest blogginnlegget ditt 🙂
    ***********************************************
    Hehe…. Tviler på begge deler 🙂

  2. I kveld er det store horrorshowet i gang ! Stakars Didden. Dette blir hard kost. Heite følelser formidlet av Møkkistanske Bon-Jovi fans premieres med 12 points av alle naboland. Kan ikke se på det der edru, det blir for mye… Stakars Diddvald…
    ***********************************************************
    Hvem har sagt at man skal se på MGP edru?? Hehe….
    Horrorshow er nok en mulighet. Men det er da artig det og 🙂

  3. Siste gangen jeg så på MGP i edru tilstand var jeg vel 18, tenker jeg. Nei, vent, det var vel siste gang, uansett tilstand 😀

    Men gutten kan synge og han er fryktelig pen 🙂
    *******************************************************
    Hehe…. Godt vi er enig om det siste iallefall 🙂 Han er «bra tagbar» som vi sier der jeg kommer fra 😉

  4. ENDELIG NOEN SOM DELER MITT SYN PÅ DIDRIK!!! Ikke bare er han pen, men han er sjarmerende, snill, ydmyk, morsom og sexy som fy.
    Jeg så han fikk terningkast seks for dressen sin og anmelderen skrev at når Didrik entret scenen i kveld ville han være Europas peneste mann 🙂 Vil ikke noen andre ha fyren, tar jeg han gladelig 🙂
    Vi trener på samme sted vi for tenk 🙂 Ble litt misunnelig nå ikke sant????

    De som påstår at han IKKE kan synge må sjekke ørene, for gutten har stemme så det holder .
    Jeg driter i hvem som vinner i kveld, for meg er han en vinner allerede!!!

    Og han er tagbar så det holder. Han skulle ikke mast noen ting. Det rumler i eggstokkene når fyren drar til med sin herlige stemme!!!
    *****************************************************
    Hehe…… Misunnelig? Å gjett om da du….. Tror jeg må være med deg å trene ja….
    Vil gjerne se ham svett og pesende. På flere områder *knis*
    Tror nok ikke han vinner, men at han er den kjekkeste fyren på scenen er helt klart. Dæven døtte for en sjarm og stemme.

  5. Stemme har fyren så absolut, men jeg er fremdeles ikke fan av sangen desverre… blir spennende å se hvordan det går ikveld 🙂
    *************************
    Ja, det blir absolutt spennende. Tror ikke han vinner, men det får gå. Han kan få trøst hos meg. Hehe 🙂

  6. Det gikk ikke så bra, men han kan komme til oss å trøste seg litt, vi sitter her med åpne armer vi 🙂 Og nå kommer han vel tilbake for å trene igjen også 🙂 YES!!!
    *****************************************************
    Nei, det gikk ikke helt som ønsket, men sånn er det. Jeg står iallefall til disposisjon for trøst fremover…. Hehe….
    Og skulle du se ham på treningsstudioet får du gi ham en klem… 🙂

  7. Jeg kan godt gi han mange jeg altså 🙂
    *********************************
    Gi ham ett par fra meg og, er du snill 🙂

  8. Gikk vel ikke så storartet i finalen men Didrik får vi sikkert høre mer fra.
    Ellers er jeg hjertens enig mht Jostein Pedersen, men moret meg med å følge han på VG-nett i år. Som han sa i fjor, MGP er stor underholdning for de med litt bisarr humor!
    Hva jeg mener om Synnøve Svabø står på bloggen min 17 mai i fjor. Kort sagt, vi er enige der også 🙂
    **************************************************************
    Nei, det gikk jo ikke så bra. Ikke fikk jeg noen telefon om å trøste heller. Merkelig nok… hehe
    Vi får nok garantert høre mer fra Didrik. Han er jo knakende god til å synge.
    savner GP-Jostein som kommentator, men syns faktisk han som hadde jobben i år gjorde en bra innsats. Hadde noen friske fraspark han også 🙂

  9. Åh det glemte jeg å fortelle, gjett hvem jeg møtte på treninga her om dagen a ?? *sikle, sikle*
    *********************************
    Ååååå. Bare så fjortis-misunnelig 🙂

Legg igjen en kommentar

