Det er fredag, det er fredag og det er….

…. husfest 🙂

Sitter på jobb og får gjort omtrent like mye som en pøkk uten kølle og is. Didrik svever ut av høytaleren, og til og med årets vinner av MGP, Lena (populært kalt toppløs-Lena registrerer jeg i diverse aviser), svinger det av så lenge jeg slipper å se de utsødige prepubertale dansebevelgsene. Ja, hun beveget seg som en åtteåring som ikke helt har fått kontroll over kroppen enda. Men sangen svinger. Nananana….  «Love, oh, love, I gotta tell you how I feel about you
‘Cause I, oh, I can’t go a minute without your love» 
Jauda, her synges det. Stakars kollegaer.

Nå skal det vel sies at de heller ikke får gjort stort i dag. Liker jeg å tro iallefall. Solen skinner, gradstokken kryper oppover og det er som sagt snart husfest. 80 glade kollegaer skal feire sommeren osv. Kjenner dansefoten er på plass, en god lunsj er inntatt og alt er bare velstand. Sommerkjolen er på og tærne luftes før de skal dyttes ned i mine utslitte, men flotte pumps 🙂
Aberet må være at jeg bør avslutte tidlig, siden jeg skal på navnefest i morgen for nevøen. Da er det på igjen med bunad og prøve å være rak i ryggen. Bank i bordet så er jeg aldri fyllesjuk, men bunade er ikke det jeg har mest lyst til å ikle meg dagen derpå. Så får avslutte tidlig, med æren i behold, slik at lille nevø slipper å møte den store dagen med en tante som lukter fyll og høgg i en varm ullbunad. Yes…. dette blir bra 🙂 

Like a satellite, I’m in an orbit all the way around you
And I would fall out into the night
Can’t go a minute without your love

Med dette ønsker jeg alle en forykende flott helg i sol eller regn. Kun du setter grenser for hvor vellykket den blir 🙂

4 thoughts on “Det er fredag, det er fredag og det er….

  1. anonym sier:

    Høres ut som en herlig helg 🙂
    Kos deg, og lykke til!
    *********************************
    Det er en flott-flott dag og jeg storkoser meg. Det skal jeg gjøre i morgen og.
    Ha en flotters helg 🙂

  2. Det er ikke bare å sitte på jobben å se ut av ei rute,
    Når sommeren og
    solen frister der ute.
    Ønsker deg en
    fortryllende fin Helg.
    Klemm. 🙂
    **********************************
    Nei, det har du helt rett i. På tide å komme seg ut i solen 🙂
    Ha en strålende helg 🙂

  3. Høres ut som om du skal få en flott helg 🙂 Kose deg masse, og nyt sol og fint vær!

    PS: Lena spinner rundt som en satellitt her også ganske så ofte 😛
    ************************************************’
    Ohhh…. var en veldig bra fest i går. Sliten i dag, men har vært gøy med navnefest 🙂

  4. Ja, ble den forrykende ? Jo den gjorde det 🙂 I know *smiler* gikk det fint med bunaden også?? Du oppførte deg pent vel….
    **************************
    Åja, den ble forykende. Hadde det så innmari moro.
    Men det vet du jo 🙂
    Og bunaden satt pent og jeg oppførte meg
    pent dagen derpå 🙂

Legg igjen en kommentar

