Mitt første bloggtreff!!

I morgen er det altså duket for den store dagen. Jeg har tatt mot til meg og bestemt meg for å møte på bloggtreffet i Oslo.
Bestemte meg forholdsvis kjapt for å delta, og har klart å holde på den tanken hele veien.

Til tross for at jeg liker å treffe nye mennesker og har en relativt normal sosial inteligens, er jeg i bunn og grunn ganske sjenert. Jeg er ikke så tøff i trynet når det gjelder å møte opp steder jeg ikke kjenner noen. Ikke på fritiden i allefall. På jobb er det noe annet, for da må jeg.
Heldigvis har blandt annet Abi tatt meg inn i varmen, så jeg får møte henne og ett par til før Frognerparken står for tur. Hadde hun ikke gjort det, tror jeg nok at jeg hadde latt det hele forbigå i stillhet. Tror ikke det er mange som ville ha merket om jeg ikke kom 🙂

Men jeg gleder meg iallefall. Blir spennende å treffe alle sammen. Satser på at «arrangøren» har sett for seg ett par alternativer for tilholdssted, utover tette løvtrær, hvis regnet setter inn. For ikke engang Frognerparkens flotte, grønne kan beskytte oss mot det regnværet som har herjet over Oslo i dag.
Yr spår i allefall følgende (ok, det skulle se ut som det gjør på yr, men det klarte jeg ikke):

Dagtid kl 12 – kl 18

Delvis skyet

20° Flau vind, 1 m/s fra sør-sørvest

Delvis skyet. Flau vind, 1 m/s fra sør-sørvest. 0 mm nedbør.

Kveld kl 18 – kl 24

Lettskyet

25° Svak vind, 2 m/s fra sør-sørvest

Lettskyet. Svak vind, 2 m/s fra sør-sørvest. 0 mm nedbør.

Ser frem til å møte dere alle!!

20 thoughts on “Mitt første bloggtreff!!

  1. Vi er flere som er spent og gleder oss. Dette er også mitt første bloggtreff 🙂 Og været måtte jo bare bli bra.
    ************************
    Det er spådd pent, så håper det holder. Ser ikke sånn ut vinduet nå, men mye kan jo skje på ett døgn 🙂
    Bra det er flere førstereis enn bare meg 🙂
    Sees i morgen!!

  2. Været tror jeg blir bra, men kanskje litt fuktig på bakken?

    Det blir nok et skikkelig treff dette, full fart og stormende jubel 🙂
    ************************
    Evig optimist, så satser på strålende sol og varme 🙂
    Jeg gleder meg masse
    .

  3. Ta på deg kalosjer, skuddsikker vest og gassmaske, så du ikke stikker deg ut … 😉
    *********************
    Hehe…. nei, med den kledningen stikker jeg meg nok ikke ut i forhold til Frognerparkens restrerende «befolkning» en lørdag ettermiddag/kveld 😛

  4. Det er dårlig her også i dag 🙂 men det er lovet fint i Oslo imorgen. Mailer deg jeg 🙂 Gleder meg veldig!!!
    Stor klem
    ************************
    Yr holder (nesten) alltid det de lover 🙂
    Sjekker mailen når jegk ommer hjem.
    Gleder meg masse, masse, masse. Klem 🙂

  5. Vi sees. 🙂 For nå har jeg bestemt at jeg ikke skal ombestemme meg. 😆 (tror jeg)
    ************************
    Hehe… så bra. Da sees vi i morgen 🙂

  6. Surrehue Rajobr. Vi snakket sammen for noen få timer siden, du kan ikke ha ombestemt deg alt !!!!!!!!!!!!!! Det nekter jeg å godta for tenk!!

  7. Gleder meg til å møte så mange nye bloggere : )
    Været for i morgen ser ganske bra ut. I fjor satt vi under de store trærne da det regnet litt, var faktisk ikke noe problem. Men dersom det regner mer kan vi gå til kafeen som ligger midt i parken.
    ************************
    Er jo meldt fint vær, så vi stoler på det 🙂
    Ellers er det da mer enn nok av inneplasser i Oslo å ta av 🙂

  8. Jeg er akkurat hjemme igjen fra Roma, har sovet tre timer sist natt. Bloggtreff er viktig, jeg kan sove på toget til Oslo i morgen håper jeg.. Hvis jeg ikke er totalt utslitt da…
    ************************
    Å sove på tog er jo ganske så avslappende, så det går nok bra.
    Håper ikke du er for utslitt til å komme da. Hadde vært hyggelig å treffe deg 🙂

  9. Det er en første gang for alt Nina Elisabeth og dette blir sikkert en fin opplevelse.
    Tror ikke du behøver å bekymre deg for det sosiale med så mange «fremmede» her. Vi er nok mere kjente enn du tror.
    Her er det litt om mine bloggtreff.
    http://www.vgb.no/9451/perma/325515

    Skal bli hyggelig å treffe deg også 🙂
    ***********************
    Regner egentlig med at det blir strålende jeg, men litt spent er jeg jo likevel 🙂
    Blir hyggelig å treffe deg også 🙂

  10. Darunia sier:

    Du er knalltøff! Ikke faen at jeg hadde begitt meg ut på det=) Håper det blir skøy!
    **********************
    Åjoda…. Det tror jeg du hadde turt. Innbiller meg at det ikke er så veldig farlig og at det er bra å utfordre seg selv innimellom 🙂
    Kanksje vi sees på neste treff?? Hadde vært hyggelig det 🙂

  11. Darunia sier:

    Sant så sant.. Men på enkelte området forblir jeg en pyse! Samt trenger jeg en tolk xD
    ******************
    Tolk?? Kan tolke hva som helst jeg hvis det kreves 🙂

  12. Darunia sier:

    Hehe, av erfaring blir det mye «hæ» når jeg er i Oslo.. Men nå er det ikke bare østlendinger som drar på bloggtreffet.. *peker på seg selv* Tromsødialekt =D
    **********************
    Hehe….. Er det du som ikke skjønner, eller Oslofolk som ikke skjønner deg?? Vil forresten anta det siste. De forstår ikke alltid min dialekt heller, enda jeg opprinnelig kommer fra ett sted som bare ligger to timer utenfor Oslo 🙂
    Tipper det blir mange hæ’er og bæ’er i morgen jeg, så du kunne trygt tatt turen 🙂

  13. Fullstendig utredning og stemningsrapport avventes med spenning og glede 🙂
    ***********************
    De kommer nok i massevis tenker jeg. Garantert en fra meg iallefall 🙂
    Syns du ikke kunne være med. Du skulle feire bursdagen din eller noe sånt? I såfall gratulerer så mye og ha en strålende feiring 🙂

  14. Darunia sier:

    Stemmer, er sistenevnte=)
    *******************
    Hehe… regnet nesten med det ja. Da får du ha i mente til neste gang at jeg jobber med en tromsøværing og har venner ifra Loppa kommune i Finmark, så har en viss trening i å forstå. Mao: jeg kan være tolk 😛
    Ha en fortsatt fin kvelg og en flotters helg 🙂

  15. Så bra at du tar mot til deg! Jeg tviler på at du kommer til å angre 😉

    ….jeg syns forresten det var litt skummelt jeg også første gangen…men det var ikke det 😉
    *******************
    Tror absolutt ikke jeg kommer til å angre nei.
    Nå timmer jammenmeg solen frem også 🙂

  16. Lykke til, Nina Elisabeth!
    Det blir sikkert spennende. Jeg skal tenke på dere. 🙂
    *****************
    Går fortsatt fly, så det er bare å hive seg med 🙂
    Ha en strålende kveld allikevel, så skal jeg heller ta en skål eller to for deg 😉

Legg igjen en kommentar

