Å se på refleksjonen av ett menneske som seirer!

Det hender seg jeg kommer over gode ting på nett. Og det jeg skal presentere under er en av de. Jeg er ikke spesielt fan av norsk musikk, men innimellom dukker det opp noen godbiter. Nå har jeg riktignok fått dette dumpet rett ned i fanget, siden en av musikerne er sønnen til en kollega. Men likevel 🙂 De har mye bra på reportoaret og er dyktige gutter.

Det er nok mange  her inne som har godt av å ta til seg teksten i denne sangen, men jeg har spesiellt en dame i tankene. En dame som har kjempet mot det meste og som gradvis er på vei til å plukke seg opp igjen og starte på nytt. Trenger vel ikke nevne navn??

Refrenget fikk meg til å tenke på deg, og lyder som følger:

«Har du noensinne følt at
det ikke kunne gå din vei?
Har du sett deg selv i speilet?
Se deg selv i speilet.
Å se på refleksjonen av ett menneske som seirer.»

Presenterer Endless med Refleksjoner.

10 thoughts on “Å se på refleksjonen av ett menneske som seirer!

  1. Jeg er tanta til Endless:)) Og like stolt av ham som av den vakre damen du har i tankene:))
    *******************************
    Næ? Er du?? Jammen er verden liten du 🙂
    Stolt skal du være. Og jeg har blitt hektet på endel av sangene.

  2. En av de aller beste låtene hans mener jeg er Vinternatt…den teksten er bare helt rå og veldig gjenkjennende…:))
    ************************
    Har lagt min elsk på «Tilgi meg» jeg. Den går om og om igjen på pc’n 🙂

  3. Åh, det er snørr og tåretid….Endless sine tekster er bare så………..pokker nå griner jeg her!!! Jeg tror jeg tør å si takk kjære vennen 🙂
    *********************
    Det skal du bare gjøre, for den var til deg 🙂
    Vet ikke om sterke menneske på denne jord enn deg, og sangen passet bare så godt 🙂

  4. Det var til meg ja. Herregud for noen venner man har her. Jeg er SÅ glad vi møttes N.E 🙂
    *******************
    Den gleden er gjensidig 🙂

  5. Og jeg er MORRA hans???:))) Og er veldig stolt av ham vet du:))) Han er med på X-faktor i år, og sendingene starter 3.september:))) skal sende ham en link fra denne jeg for dette liker han vet du.. at du skriver så fine ting om han:)) Stor klem på deg:)
    *****************************
    Du har all grunn til å være stolt 🙂
    At han er med på x-factor har jeg fått med meg. Han har en stolt far også vet du… hehe. Jobber så og si med ham. Så 3. september er jeg benket forran tv-skjermen til ett program jeg egentig ikke ser på. Har jo tross alt møtt din sønn en gang, så denne gangen er det jo kjentfolk med på en måte 🙂
    Bare send ham linken du….. Det er helt greit 🙂

  6. Abi sier:

    Hilse fra meg også. Vi skal heie og håper han kommer videre 🙂 Mange som ønsker lykke til 🙂

    N.E Tusen takk for at du tror på meg!!! Glad vi fant hverandre 🙂
    *******************
    Tror på gode mennesker jeg 🙂
    Det er jo de som får meg fremover også 🙂

Legg igjen en kommentar

