"Du er den kuleste jenta i hele by'n"

expendables

Jeg er antageligvis ikke noe typisk jente-jente. Er like glad i action som komedie og romantikk på filmleretet. Kanskje mer glad i action når jeg tenker meg om. Det var med andre ord ingen tvil om at jeg skulle se The Expendables når den kom på kino. Med alle de gamle actionheltene, samt noen nye på ett brett var det liksom ikke noe spørsmål. Når du får Stallone, Schwarzenegger, Statham, Willis, Li, Lundgren, Rourke osv må det jo bare bli bra. Eller bra og bra. Det kommer litt ann på hva du mener er bra, og hvilke forventninger du har til filmen.

For hvis du tror du får en dyp, meningsfull film blir du skuffet. Tror du at du skal få mye action, høy lyd og store smell, får du akkurat det du vil ha. Og utifra det synspunktet var det en film som absolutt stod til forventingene. Jeg må si jeg storkoste meg hele veien igjennom. Det er en film som absolutt er verdt å se. Og når alt var over kommer det fra min sidemann: «Du er den kuleste jenta i hele by’n».

Noen har hevdet at denne filmen er en en «Sex and the City»film for gutta. Jeg tror det er ganske så riktig. For i en full kinosal, var jeg eneste jenta 🙂

Jeg er den kuleste jenta i hele byen!!!
😉

12 thoughts on “"Du er den kuleste jenta i hele by'n"

  1. Det inntrykket jeg satt igjen med etter å ha sett den filmen var at Sylvester Stallone er fryktelig dårlig til å løpe. Tror han må tøye ut litt etter han har pumpa jern =P
    **********************
    Hehe…. den tanken tenkte jeg og 🙂
    Og noen stor skuespiller er han vel ikke. Men jeg likte filmen 🙂

  2. hei der….

    men du angret vel ikke – særlig ikke med den kommentaren.. 🙂
    ************************
    Hei der …..
    Hadde ikke angret uansett jeg. Selv uten kommentaren.
    Filmen var bra den 🙂

  3. hehe.. å være kullest er en fin fin komplimang 🙂
    **********************
    Hehe… i en alder av 30 er det andre ting jeg heller vil være. Men jeg tar med meg de komplimentene jeg får jeg 🙂

  4. Fem stjerner til den kuleste jenta i byen. For byen er jo stor den. 😆
    *****************************
    Hehe….. jeg må jo være superkul sånn sett 🙂

  5. Med andre ord: Den kuleste jenta i kinosalen.

    Hver film til sin tid. Det blir som med bøker. Noen ganger vil vi ha romantikk, andre ganger ren action eller en krypende grøsser…
    *************************************
    Azza, nå er Oslo litt større enn bare en kinosal da 😛 Hehe
    Enig i «hver film til sin tid». Og det er absolutt det samme med bøker 🙂

  6. Well done vennen! Lite kommentaranledning for tiden dessverre jeg, men kikker innom nå og da. GID lell vett’u 🙂
    ***********************************
    Det er da ikke alle som kan sitte her hele dagen. Ikke jeg heller. Men sniker meg til det innimellom for det 🙂
    Bra du finner tid til å kikke innom i ny og ne 😉

  7. Så artig, men du, det sto vel ikke på kinoplakaten at det var kun ment for menn..:)))
    Liker godt slike «røffe filmer jeg, liker også komedier og romantiske filmer, tegnefilmer.. litt «altspisende» jeg da.
    Men det er hyggelig med slike Komplimanger da.
    Ha en riktig fin dag. :).
    ***********************************
    Hehe… nei, det stod ingenting om det. Men det stod heller ingenting om at Sex in the City var en ren jentefilm heller. Det bare er sånn 🙂
    Jeg er og ganske alltetende når det gjelder film. Med unntak av sånne super klissete romantiske greier.
    Og det er alltid hyggelig med slike kompliment ja 🙂
    Ha en strålede dag du også 🙂

  8. Kult! 🙂
    Så kul er ikke jeg, nemlig, men heller en pang-pang film enn en langdryg, intetsigende, kjedelig såkalt romantisk film….
    Romantiske komedier er bedre, enkelte dramaer også. Men sånn spaltterfilmer, – fysj og pføy 😯
    **********************************
    Dette var jo ikke en splatter-film. Litt blod og gørr var det, men ikke mye 🙂
    Mye moro i den filmen og.
    Romatiske komedier er jo knall. Men jeg orker skjelden disse rene kjærlighetsdramaene. Hvor alt ender lykkelig til slutt. Selv om det er en og annen bra av de også 🙂

Legg igjen en kommentar

