Jeg vil være en superheltinne!!

Nå skal dere få hjelpe meg litt her.

Skal på Halloween-party og har lyst til å være superheltinne. Har lyst til å være Catwoman, men den figuren mistenker jeg at allerede er tatt.
Så hva skal jeg da kle meg ut som?

Har her ett lite utvalg av hva jeg kan tenke meg.who
Men aller helst vil jeg være oh store Electra. electra3

Så her får dere to ting å hjelpe meg med (tre faktisk):

Hvem skal jeg være?
Hvor kan jeg få tak i kostyme i Oslo eller omegn?
Eller har dere ett bedre forslag?

Jeg legger selvfølgelig ut bilde av dette når festen er over 😉

17 thoughts on “Jeg vil være en superheltinne!!

  1. Oh, wonderwoman selvsagt 😀 Er jo en kjempefin kostymebutikk her i Oslo som heter standard eller noe!
    ***************************************
    Da skal jeg sjekke ut den butikken 🙂
    Mine bein passer iallefall til Wonderwoman kostymet. Hehe….

  2. Personlig syns jeg elektra er ganske kul, men de er jo stilige alle sammen. Et sted en kan få tak i kostymer er på nettet, http://www.angeli.no Det er en butikk som selger en del kostymer, sminkeeffekter etc.Butikken ligger på lillehammer og sender ut til hele landet. Et annet sted er smiffys.com men det er i england. De har ganske mye forskjellig. De har blandt annet en del kostymer som er » etterligninger» av kjente karakterer som Lara Croft og slikt men de er ofte lisensierte så det er ikke sikkert at de kan selges til Norge. Det er mulig dette er merket på sida dems. Håper du finner noe riktig kult å ha på deg og får en fin fest!
    *************************************************
    Ahhh…. takk for tips. Den butikken på Lillehammer kan jeg jo stikke innom. Har jeg en ekstra grunn til å reise hjem 🙂
    Jeg liker Electra veldig godt. Så holder en knapp på henne selv. Men får nesten se hva butikkene har 🙂

  3. Ps, Butikken på lillehammer er bare åpen på lørdager mellom ti og to, bare så du er klar over det 🙂
    ***********************************
    Passer helt fint det.
    Kan jeg ta med meg mamma på shopping på Lillehammer. Lenge siden sist det 🙂

  4. På Festmagasinet Standard i Oslo (rett ved Stortinget) har de mye moro. Det de ikke har i butikken har de på lager eller kan skaffe på kort tid 🙂

    http://www.festmagasinet.no/

    Gleder meg til bilde etterpå 🙂

    Batgirl høres ikke dumt ut, eller så er kanskje Lara Croft et alternativ selv om hun ikke har superkrefter? 🙂
    ***********************************
    Jeg hadde tenkt å stikke innom der i morgen 🙂
    Ahhh…. det er så mange kule superheltinner at jeg vet ikke hvem jeg skal velge. Lara Croft er jo bare uber-kul.
    Batgirl har for mye klær…. Hehe….

  5. Trodde pinadø det sto «Trønderwoman» på en av dem 😀 Da kunne du gått som meg 😆
    ************************
    Heheheheheh…… strålende.
    Trønderwoman ja….. Det hadde jo slått bra ann tenker jeg 😀

  6. Wonderwoman! *elsk* 😀 Og du, du tar bilde av midjen og ned asså! Post det her 😀
    *******************************
    Når du sier det, så må det jo bare bli wonderwoman 😀
    Og jeg har jo sagt jeg skal poste det, så da må det jo bli her….. Hehe 😉

  7. mjau!
    jeg ville nok godt for catwoman. Men da passer det fint at du vil være Electra : )
    *************************
    Hehe….
    Jeg ville også vært catwoman…. Og jeg kler jo ikke rødt. Det burde jeg tenkt på før jeg valgte meg Electra. Hmmm…..
    Blir nok henne likvel 🙂

  8. Ellers ville jeg vært batwoman. Har faktisk en bok hvordan bli som batman, fikk av min bror i julegave en gang : D
    må bare trene litt kampsport først…
    *****************************’
    Hehe…… Da er det jo bare å sette i gang.
    Min mannlige superhelt er jo batman, så kanskje jeg får ta batwoman likevel….. Gruble gruble…..

  9. Jøss, du har jo alt bestemt deg, hvorfor skal Red bestemme alt lizzom????? Electra er da mye mye kulere 🙂
    **************************
    Hehe….. Fordi jeg lengter etter Red sin oppmerksomhet så derfor får han det som han vil 😛
    Nei, altså…. Det spørs jo om de har kostymet da.
    Har begynt å vurderer sånn lettkledd alpejente kostyme og jeg.

    Men Electra er kuuuuul…. Liker henne 🙂

  10. Nå fikk JEG valgets kval her 😀 Englepus ville selvfølgelig gått som Catwoman, – men heier litt på Supergirl også 😉
    Du blir fin uansett, – blir kjekt å se bilde av deg her inne da 😉
    ****************************
    Hehe… det gjenstår jo å se det da. Kanskje det blir akkurat så skremmende som det skal være på Halloween 🙂

  11. hva blir det til?

    Superwoman??

    Du er utfordret på bloggen min i kveld!
    *********************************
    Vi får se hva det blir til. Spørs hva slags kostymer de har 🙂
    Utfordret? Så gøy….. Det må jeg sjekke ut 🙂

  12. Velg Rødesonja hun er kjempe tøff 🙂
    *****************************************
    Da jeg tok en test på start.no om hvilken superheltinne jeg var, så var det faktisk henne jeg kom ut som 🙂

  13. hehe se der.. du får ta hintet da 🙂
    *******************************
    Spørs det. Men jeg har mine mistanker om at de ikke har kostymet til Red Sonja.

Legg igjen en kommentar

