Jeg har og blitt utfordret!!

Kreativaward1

Jeg har fått en utfordring av carpe50 og tenkte at jeg får være snill og ta den på strak arm 🙂

  1. Kopier Award’en på bloggen din (kopier den ved å klikke på bildet og lagre den).
  2. Link til personen som ga deg Award’en.
  3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
  4. Velg 7 andre bloggere som du sender Award’en videre til.
  5. Link til deres blogger.
  6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om Award’en

Jeg skal ikke skryte på meg å være så veldig kreativ, men disse 7 faktaene om meg skal dere da få likevel. Om de er interessante får være opp til dere å bedømme.

1: Jeg er b-menneske av rang og vekkerklokken må pent finne seg i å prøve å vekke meg ca. 20 ganger hver morgen
2: Jeg er alltid positivt (prøver iallefall). Finne de gode sidene ved livet, meg selv og alt. Men ogå jeg har mine dårlige dager.
3: Jeg er utrolig sta, står for det jeg mener, men kan også endre standpunkt dersom det viser seg at jeg tar feil. Jeg er heller ikke redd for å innrømme at jeg tar feil når jeg gjør det.
4: Jeg er en god venn. Jeg tror iallefall at jeg er det. Ikke sladrer jeg og jeg har alltid en ledig skulder til de som trenger det.
5: Jeg er politisk engasjert. Engasjerer meg i veldig mye mer enn bare det som foregår utenfor stuedøren min. Og derfor stiller jeg til disposisjon ved valget i 2011
6: Jeg er en lesehest. Men har altfor lite tid til å lese. Mener at bøker er best på papir og ikke som lydbok eller på pc.
7: Jeg er en ivrig nybegynner på golfbanen.

Så hvem skal jeg utfordre. De fleste har jo blitt det allerede, men jeg kan jo gjøre ett forsøk.

Lilly Craft fordi jeg ler meg skakk hver gang jeg er inne og leser

Choronzon fordi du er den eneste som skriver om sex og dine eskapader som jeg gidder å lese om innen emnet

Villbåstingen som prøver å innbille oss at han egentlig er en Arne Preben 😉

Tigergutt fordi jeg, vel du skriver bare så innmari bra.

Cecilia fordi jeg aldri klarer å kommenterer godt inne hos deg, fordi du skriver så jævlig bra. Og har så mange gode betraktninger.

Abi du er bare toppers. Du har fått denne av andre tusen ganger før, men jeg kan ikke la være. Du er bare tøff.

Red fordi du antageligvis vil hate hele rewarden og komme med noe artig som tilsvar 😀

Skulle ha nominert så mange, mange fler, men de fleste har jo fått den noen ganger allerede 🙂

10 thoughts on “Jeg har og blitt utfordret!!

  1. Der fikk jeg mange opplysninger jeg ikke visste, og det var vel hele poenget 🙂
    *******************************************
    Hehe…. ja, det var vel kanskje litt av poenget 🙂

  2. hehe.. artig å få opplysninger om bloggerne synes jeg 🙂
    ****************************************
    Det syns jeg og. Så derfor tenkte jeg at det var greit å svare på awarden og bidra med mitt 🙂

  3. Er helt enig med deg=) Bøker skal leses i en god feit bok, ikke data eller lydbok, det er kosen med det hele =D
    ***********************************
    Jupp. Det eneste som duger 🙂

  4. Artig å bli kjennt med deg.. Tror det er mange nye bloggere som kan bli bedre kjennt på denne måten.
    Supert..
    Ha en nydelig dag videre.
    Klem til deg.
    ******************************
    Ja, men vi nye får også muligheten til å bli kjent med de etablerte bloggerne 🙂

  5. Jeg liker pkt 3.
    Jeg har det som et mål å komme dit jeg også.
    Takk for utfordringen.
    Det blir vanskelig, men jeg skal prøve. 🙂
    ***************
    Ikke alltid like enkelt å innrømme at man tar feil, men av og til må man jo bare 🙂
    Utfordringen klarer du nok fint skal du se 🙂

  6. Åh hææææærre gud….enda en komplisert kjedeblogg! *stønne*
    *******************************
    Reaksjon som forutsatt 🙂
    Akkurat derfor du fikk den 😉

  7. Jeg er også en lesehest som leser alt for lite om dagen…

    Takk for utmerkelsen, oppdrag utført sånn omtrent.. 😉
    *********************************
    For få timer til å gjøre det man helst vil 🙂
    Oppdrag løst aldeles fortreffelig av deg 🙂

  8. Alltid morsomt med litt fakta, selv om jeg egentlig visste alt sammen fra før av – og det tar jeg som et godt tegn 🙂

    Måtte bare legge igjen en kommentar når jeg så den nå (har visst misset posten når du skrev den), og må bare virkelig bekrefte nr. 4. Du er en utrolig god venn som alltid er der og som aldri dømmer. Kommer til å være evig glad i deg for det 🙂

    Stor klem!
    *************************************
    Evig glad i deg og vennen 🙂

Legg igjen en kommentar

