På en fredag…. :-)

Fikk denne av en kompis på mail og tenkte at den må videreformidles på en fredag kveld 🙂
God helg alle sammen!!

En gammel mann skal ta toget, og havner i en kupe sammen med en punker.
Punkeren har grønt hår, hanekam, og alt som ellers hører en punker til.
Den gamle mannen og punkeren sitter lenge stumme og ser på hverandre,
men etter at toget har kjørt en stund, spør punker’n:
-«Si meg, ditt gamle fjols, har du aldri gjort noe helt sprøtt i ditt liv?»

Den gamle mannen sitter like rolig mens han stirrer intenst på punkeren
med hanekammen, før han svarer:
– «Faktisk så har jeg det. Da jeg var ung pulte jeg en høne,
og nå sitter jeg og spekulerer på om du er min sønn!»

høne

7 thoughts on “På en fredag…. :-)

  1. 😀 😀
    – skulle ønske jeg klarte å ha sånne svar på lager en gang i mellom!
    ***************************************
    Hehe… Det skulle vi nok alle. For min egen del kommer jeg som regel på de glupe motkommentarene etter at det er for sent 🙂

Legg igjen en kommentar

