Tror nesten jeg har blitt avhengig.

Og det kunne jo selvfølgelig vært så mangt jeg kunne vært avhengig av. Men jeg tror jeg har blitt avhengig av bloggen. I det minste det å lese andre sine innlegg.

Nå har jeg vært på reise med jobben i to dager, og har derfor ikke fått lest eller kommentert noe særlig. Ikke skrevet selv heller.  Men jeg ser jo i dag at jeg har gått glipp av noe disse dagene. Normalt sett ville jo det ha vært helt greit, i all den tid jeg faktisk ikke er så nysgjerrig av meg. Men ikke her på bloggen. Nå som jeg har hanket meg inn igjen i løpet av en times tid, med klikking frem og tilbake, så oppdager jeg at det tydeligvis har skjedd noe her inne igjen. En blogg er slettet (eller om den bare har pauset seg med å trekke seg fra bloggvirkeligheten), innlegg om andre innlegg (var der jeg oppdaget at noe har skjedd igjen) osv.
Kjenner det klør litt i nysgjerrigheten min etter å vite hva som har vært bakgrunnen for det noen kaller mobbing, andre kaller meningsutøvelse osv. Men jeg finner jo ikke ut av det 😦

Nei, heretter blir det å sitte pal forran bloggen i tilfelle noe skjer. La den virkelige verden gå meg hus forbi. Det spennende skjer jo tydeligvis her på bloggen 😛

Hei, hvor det går 🙂

7 thoughts on “Tror nesten jeg har blitt avhengig.

  1. hehe.. nei du det er nok mer viktig å ta del i det virkelige liv..:)
    ***********************************
    Hehe… jeg tror nok det 🙂

  2. Jeg fant heller ikke ut av det, selv om jeg prøvde. 🙂
    Men når noen er utrolig usaklig da skjønner selv jeg det.
    Ble du klokere? Ikke det. 😆
    Moralen må være, ikke forlat bloggen en eneste dag.
    Ha en fin dag og klem til deg. 🙂
    ******************************************
    Næ, ble ikke klokere. Hehe…..
    Som sagt, heretter blir det hver dag, hver time, hvert sekund forran bloggen. Skal til og med slutte å sove. Hehe…. Neida, det er mye som er langt viktigere i livet enn å få med seg hva som skjer her inne.
    Men litt nysgjerrig blir man jo når det tydeligvis har skjedd noe her inne igjen 🙂

    Ha en flott dag du også. Klem til deg 🙂

  3. Hehehe, man må være innom noen timer hver dag eller så går man glipp av mye! Gikk nesten glipp av det selv igår, men heldigvis har jeg noen gode hjelpere rundt på bloggen som oppdaterte meg 😀 Skjønner godt du er avhengig jeg, er helt avhengig selv 😀
    ****************************************************************
    Og de dagene man ikke får vært innom, så skjer det jo garantert noe. Og siden bloggen er borte vekk, så får jeg jo ikke oppdatert meg heller.
    Men samme det. Det er jo faktisk viktigere ting i livet 🙂

    Avhengighet er en skummel ting. Godt vi er flere som kan være avhengige sammen 🙂

  4. Jeg har vel fulgt med litt mer enn det som normalt for meg i det siste, men jeg har ikke fått med meg at noen har slettet bloggen sin.

    Men, nå virker det som om hosten min endelig har blitt borte, så da kan jeg begynne å fyke litt rundt ute i RL igjen. Det gleder jeg meg til 🙂

    Ha en fortsatt flott dag
    *****************************************
    Det er bedre å fyke rundt i RL, enn å la vgb overta 🙂
    Ha en flotters dag med å fyke rundt 🙂

  5. Nina….

    hva er egentlig det virkelige liv….

    det er en blanding av det hele
    en mix av mitt og ditt og vårt

    en helhet tilsammen….
    ***********************************
    Jojo, det har du helt rett i.
    Men jeg tror iallefall arbeidsgiver setter større pris på om jeg bruker arbeidsdagen på vårt virkelige liv, fremfor å kosntant følge bloggen 🙂

  6. Her er det noe jeg ikke har fått med meg også, Nina Elisabeth. Skulle innom å lese på en av mine venneblogger, og fant ut at vedkommende hadde sletta bloggen. Vært kjekt å vite hva som har skjedd, men sånn er det når man er «ukesluttblogger» 😉
    Ønsker deg en fin kveld!
    ************************************
    Vet ikke hvorfor den er slettet (regner med det er samme vi snakker om), men jeg kan jo anta hva som har vært forløperen til akkurat det.
    Men skal ikke spekulere på akkurat det 🙂
    Ha en strålende kveld du også 🙂

  7. Jeg avspaserer i dag etter å ha hatt utrolig lange arbeidsdager de siste ukene, har derfor ikke vært inne her på lenge. Jeg aner ikke hva som har skjedd, men det er synd hvis folk sletter bloggen sin hvis det er pga at noen er ufine eller lignende.
    Ha en fin helg 🙂
    *******************************
    Ja, det er synd. Sånn skal det ikke være.
    Ha en fin helg du også 🙂

Legg igjen en kommentar

