Halloween-bilde som lovet!!

Vel, jeg lovet å legge ut bilde fra Halloween-festen.
De som har lest innlegget mitt om kostymehjelp, vet jo at jeg aller helst ville være en superheltinne. Er jo ikke ofte man får muligheten til å være det, så hvorfor ikke. Dessuten så er det jo masse snasne superdamer ute og går.

Desverre så ble det ingen superheltinne denne gangen. Må si at de kostymene jeg kom over var av ymse slaget.
Men tror ikke det ble så ille likevel jeg. Hørte ingen klage iallefall. Men det er klart, man klager ikke på «sjefen» heller 😀 (Dette var i jobbsammenheng nemlig)

Jeg liker øl, jeg liker korte skjørt (dette var veeeeldig kort), jeg liker de Østerriske/Sveitsiske alper. Mangler bare ølseidelen.
Beklager kvaliteten på bildet, men mobilkamera og alkohol gjør en skjelden til god fotograf.

bilde

11 thoughts on “Halloween-bilde som lovet!!

  1. Jeg bestiller et brett med nytappet…..omgående til mitt bord!!!

    😉
    ******************************»
    Kommer ilende med brettet fult av nytappet …….. 😉

  2. Søt og fin, og det var sikkert koselig 🙂
    Jeg hadde kaldkvælt sjefen om han forventet at noen av oss hunkjønn skulle gå slik, men det passet kjempefint på deg 🙂
    ***********************************
    Takk takk 🙂
    Men nå er det jeg som er «sjefen» så valgte jo antrekket helt selv. Og hadde aldri pålagt noen andre å ha det på. Hehe 🙂

  3. Nææææææææææææææ så søt 🙂 Fletter og greier. Du mangler bare 15 svære seidlere i nevene som kunne du dumpa rett inn på ølfestivalen i Munchen 🙂
    *********************************
    Måtte jo ha ekte alpefletter og 🙂
    De hadde bare vanlige glass eller flasker og det blir jo ikke det samme. Neste år bærer det rett til Tyskland på festival i allefall….. hehe

  4. Åå,, jeg blir varm av å se deg slik..
    Nydelig og fristende! 🙂
    *****************************
    😉
    Hadde ikke hatt store jobben med å løfte skjørtet der…. 😛

  5. Ahh! Nydelig! Bildet formidler stemningen på en fin måte. Fikk nesten lyst på en skummende en nå, selv om det er søndag. 🙂
    **************************************
    Hehe… takk takk 🙂
    Ingen som har sagt at man ikke kan nyte en kald, skummende en på søndag er det vel??

  6. Det antrekket der kledde du 🙂

    Ser du allerede har fått kommentarene kjempefin, flott, lekker, snasen, nydelig, fristende og tøff – og jeg henger meg med på dem – alle sammen 😀
    ***********************************
    Hehe… tusen takk vennen 🙂

Legg igjen en kommentar

