Nå er det f*** meg nok!

Jeg hadde faktisk ikke tenkt å gjøre dette, men nå syns jeg det har gått for langt. Jeg stiller meg lagelig til for hogg  i denne saken nå, men det står jeg over.
Faktisk så har jeg sverget for meg selv at jeg ikke skal skrive sånne innlegg som dette, men jeg har fått opp til øra av denne saken i det siste.

Denne usansynlige mobbingen av medbloggere må snart ta en slutt. Jeg er klar over at dette går begge veier, og begge parter vil nok si at den andre startet, men det gir jeg faktisk beng i. Det er på tide å slutte. Hvis dere ikke tåler hverandre så får dere stenge hverandre ute og la være å lese den andres innlegg. Jeg er møkk lei hele greia og ser jeg flere sånne innlegg så kommer jeg til å spy. Spy av vemmelse over hvordan voksne folk kan klare å få seg til å oppføre seg mot hverandre.

Nymph, hvis du leser dette, så har du skjønt hva jeg sikter til. Jeg liker dine friske innlegg, selv om vi er hakkende uenige. Ingen provoserer neg så mye som deg. Men dermed er det heller ingen som klarer å utfordre meg på egne meninger som du. Om hvorvidt beskyldningene mot deg er riktige eller ikke er meg faktisk revnende likegyldig. Om du er dønn ærlig eller lyversådet renner av deg her inne bryr jeg meg faktisk ikke om. Du er forfriskende med dine innlegg. Vi er ikke venner på privaten , ikke kommer vi til å bli det heller. Jeg forholder meg til deg her på bloggen og that’s it. Forøvrig klarer jeg fint å danne meg min egen mening om folk. Om jeg går på snørra og blir skuffet er en del av livet.

CP/LH/D: jeg antar at du også har skjønt hvor jeg vil. Jeg og du er også hakkende uenige av og til, men det er det som gjør det moro å blogge/diskutere. Men den svertekampanjen du har satt i gang begynner å bli patetisk. Du må gjerne si at du ikke har nevnt navn, at du bare gjengir, at vi har ytringsfrihet osv, men det er ikke vanskelig å se hvem du henviser til til stadighet. Mulig du har rett i det du sier, men hva er det som får deg til å tro at det du gjør er greit? Hva er det som gjør at du ser det som ditt ansvar å «oute» denne bloggeren på en slik måte? Du sier jo selv at bloggfolket er smarte folk, med god hukommelse. Hvorfor ikke la de/oss få finne ut av dette selv?? Om jeg ikke hadde det fra før, så har du faktisk fått meg til å føle sympati for vedkommende. Det var vel ikke helt meningen din var det vel?
Du har måttet be om unskyldning en gang. Holdt ikke det? Hva hvis noen hadde begynt å kalle deg for en løgner osv i disse fora? Er du alltid like ærlig? Vet alle alt om deg?

Med ytringsfriheten kommer også ett ansvar. Og det er å holde kjeft innimellom.
Vi snakker om at mobbing osv er en uting. Dette minner stygt om mobbing. I allefall en svertekampanje.

Jeg forsvarer hverken den ene eller andre, men dette må ta slutt.

Forresten: denne kjeklingen her slutter jo ikke før en av dere klare å overse den andre. Men det er kanskje for mye for langt, i all den tid dere begge får masse oppmerksomhet

13 thoughts on “Nå er det f*** meg nok!

  1. Tiltredes.
    Det er noen har som har tatt på seg rollen som meningspoliti og krever mer av andre enne selv selv; På den måten at ingen andre slipper unna med det de tillater seg for egen regning.
    Vær i alle fall skvær selv om du er sinna på noen for noe.
    Om det ikke lar seg gjøre, la være å lese.
    Bra at noen sier i fra høyt og tydelig.
    K .
    ************************
    Syns det er leit når ting blir sånn. Greit at vi ikke kan være bestiser alle sammen, men dette minner mer om sjikanering enn noe annet.
    Litt overasket over at ingen har sagt noe før (som jeg har fått med meg da).

  2. Ja, nå er det fan meg nok!

    Jeg har ikke noe til overs for disse dedikerte innleggene. Disse som bruker bloggen til å blogge negativt om andre bloggere.
    Jeg har heller ikke noe til overs for hverken den ene eller den andre omtalt her! Ment ordrett!

    Jeg har sett meg drittlei på den enes stadig tilbakevendende grove personlige angrep. Men jeg har og sett meg drittlei på den andres umiddelbare publiseringstrang i sammenhengen.

    Jeg synes det er tøvete å ha en sånn hangups på enkeltbloggere. Veien rundt irritasjonsmomentet er da forsvingrende lett.

    JUST STAY AWAY!!!

    Om CP/LH/D tror hun gjør oss oppmerksomme og gir oss tiltrengt info så har hun bommet fatalt. Ja, selv jeg fikk nesten sympati her om dagen. Nesten.

    Nå brukte jeg noen sekunder på denne kommentaren, og det er det aller siste snev av tid jeg vier noen av de!
    *******************************************
    Kommer ikke til å bruke mer tid på dette jeg heller, utover å svare på eventuelle kommentarer. Ble bare så drittlei tidligere i dag at jeg måtte får det ut.
    Takk for at du brukte noen sekunder på å kommentere 🙂

  3. Huff, har dette mølet blusset opp igjen? Godt du appellerer å ta i bruk litt fornuft. ;(
    *************************
    Jeg er rett og slett dritlei hele greia.

  4. Er ikke min fight, så den har jeg holdt meg unna..

    Ha en fin uke Nina =)
    ************************
    Ikke min kamp heller. Men jeg syns dette går over styr både her og på iPublish. Syns det var på tide å si ifra.
    En fin uke til deg også 🙂

  5. Jeg har nok vært her for lite den siste tida til å skjønne noe som helst….
    Jeg trodde du hadde flytta jeg, men koselig å se at du er her 🙂
    ******************************
    Jeg har flyttet sånn delvis. Men måtte bare legge ut denne begge steder.
    Gammel gørr som flyter opp til stadighet. Og den har flyttet over til IP også. Liker ikke og syns det var på tide å si ifra 🙂

  6. Det løser seg enkelt og greit om bare den ENE av dem driter i å respondere på den andre, men ingen av dem er voksne nok til det 😀

    Ps: De liker det. De får oppmerksomhet begge to av det. Bare legg merke til det, når det blir litt stille sparker en av dem i gang.
    ****************************
    Har lagt merke til det. Og det er så ufattelig…. skal vi se…. barnslig.

  7. Jeg er helt enig med deg jeg, men jeg føler at denne bloggere angriper meg urettferdig hver eneste gang, og hun finner stadig på noe nytt. Jada jeg vet jeg burde overse hele tullet, være det bedre menneske osv, men det er søren i meg ikke lett hele tiden når man stadig blir angrepet på denne måten og opplever slike sverte kampanjer! Jeg vet ikke hva jeg har gjort mot vedkommende for at hun skal klikke så jævlig på meg… Jeg er heller ikke perfekt og jeg har tatt igjen, noe jeg sikkert ikke burde gjort, men jeg reagerer når noen er ute etter å ta meg på den måten.

    Tyaces; Dersom du hadde fulgt med så ville du sett at alle mine innlegg er svar til påstander og løgner som har kommet fra hennes side først. Vet jeg burde heve meg over det, men jeg er heller ikke perfekt, jeg reagerer når jeg blir beskyldt for slike ting! Dersom du tror at jeg liker å bli beskyld for både det ene og det andre så er du dummere enn jeg trodde!
    *****************************************
    Ja, hun gjør det. Og helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor hun påtar seg å skulle fortelle «sannheten». Nå får jeg vel kjeft for at jeg stiller meg på din side igjen, men jeg står over det også jeg.
    Jeg ser av det siste innlegget ditt (som jeg ikke har kommentert enda) at du er voksen nok til å ta deg en pause og la dette nå ligge 🙂 Det er jeg glad for å se. Kanskje vi slipper flere sånne innlegg fra begge sider nå?? Men du…. ikke bli for lenge borte da. Liker dine friske fraspark i øst og vest (med unntak av…. ja, du vet…. hehe)

  8. Jammen Nymph da, det er flott at du tror jeg er dum. Det kunne jo hende det var en gjensidig følelse. Jeg føler meg smigret. Takk for oppmerksomheten.

    Alltid like artig å argumentere med frøkenen.
    ***********************************
    Tror ikke jeg trenger å kommentere denne….. 🙂

  9. Veldig lystig lesing Elisabeth 😉 jeg har sans for din retferdighets snor 🙂

    Skrev et dikt engang jeg var sint og virkelig måtte ta meg i nakken for å ikke ta igjen.

    vil du lese diktet så legger jeg linken her. Klem 🙂

    http://anitahorn.vgb.no/2010/03/13/bevis-sa-din-lojalitet-til-rettferdighet-min-venn/
    ********************************************
    Ja, pokker heller. Dette kan ikke fortsette. Ble så forbannet i går at jeg trodde jeg skulle fly på noen.
    Vel, håper kanskje denne saken avtar med tiden. Jeg har sagt mitt 🙂
    Diktet skal jeg lese vet du 🙂
    Klem tilbake

  10. Stjerner til deg for dette, Nina!
    Jeg har ikke vært innlogget på flere uker her, tror jeg, og kjenner ikke akkurat denne saken.
    Men det har vært flere liknende saker tidligere og det er en UTING.
    Mobbere burde vært straffet eller utestengt her som ellers i samfunnet!
    Vi trenger ikke finne oss i det.
    *******************************
    Takk for stjerner og kommentar 🙂
    Det har holdt på drøyt lenge, og at ingen har sagt noe før er for meg en gåte……
    Man straffer mobbere på arbeidsplassen og på skolen. Hvorfor ikke her???

  11. Dette innlegget TILTREDES N-E, og får 5 stjerner herfra! Bra DU skrev dette, for om jeg hadde gjort noe lignende, hadde jeg fått høre om «grasshus» fra enkelte..
    Har ellers sjøl forlengst lagt disse greiene død, men har fortsatt kommentarforsøk fra h*n som stadig prøver å få meg på glattisen, men: Game Over om det for min del!

    Men har vel missa noe de dagene jeg har vært offnet, fordi denne CP/LH/D er ukjente saker for meg heldigvis 🙂
    *****************************************************
    Jo, takk for det. Stygt redd for at om du hadde skrevet dette så hadde du fått hatten påpasset ja. For å være helt ærlig, så kunne jeg nesten ha laget ett eget avsnitt om deg i dette innlegget. Men du har iallefall vært litt mer generell av deg.
    Har fått med meg at det har vært gjort forsøk inne hos deg i det siste også, men har ikke sett noe til deg på noen dager, så har ikke fulgt mer med på det.

    Neida, du har ikke gått glipp av noe. Samme to folkene, samme evige mobbe/drittslenging/forfølgelse som det har vært lenge. men kjært barn har mange navn, og de fleste skjønte hvem jeg mente 🙂

Legg igjen en kommentar

