Away we go…. Again!!

Neste uke er det Brussel som står på reiseplanen. Jeg er så heldig å få være med Folk og Forsvar på studietur i tre dager. Vi skal besøke NATO, Shape og Waterloo og jeg gleder meg. I motsetning til EU, som jeg er veldig negativt innstilt til, så er jeg derimot veldig positivt til NATO. Det har selvfølgelig sine feil og mangler som alt annet her i verden, men jeg mener likevel at dette er en bra organisasjon.

Vi kommer ned tidlig om morgene på onsdag og har hele dagen til fri sisposisjon. Siden jeg ikke kjenner noen av de som skal være med så regner jeg med at jeg faktisk kommer til å være alene denne dagen. For all del, kan godt være at jeg blir kjent med noen av de på flyturen ned, men på den andre siden så gjør det meg absolutt ingenting å skulle tussle rundt u Brussel en hel dag alene. Tar jo tross alt med meg kameraet mitt, og ryktene sier at det er masse å se på der.

Men jeg trenger noen tips. Så hvis noen leser dette og har vært i Brussel, hadde jeg satt stor pris på om dere ville dele erfaringen med meg.
Det jeg vet er at det er ett stort julemarked der, så det skal helt klart besøkes. I tillegg er det jo ett par andre ting som er ett must, men jeg vil likevel høre deres mening 🙂

2 thoughts on “Away we go…. Again!!

  1. Jeg mener Starlett hadde et innlegg om Brussel. 🙂
    Jeg er så heldig at jeg har en søster som bor der. Så jeg har sett MYE av Brussel.Og drukket kaffe i Waterloo. Og har du tid så besøk nabobyen Ghent. God tur.
    ************************************
    Ahhh…. Da skal jeg sjekke bloggen hennes 🙂
    Så heldig du er. Hører det er en flott by 🙂

Legg igjen en kommentar

