Vil du være med på verdens lengste til/fra lapp??

I disse dager er det mange som løper rundt og bruker tusenvis av kroner på julegaver til familie og venner. Det skal jeg også snart sette igang med, men jeg har så langt ikke funnet tid.

Det jeg derimot har gjort er å gi en julegave med med mening. Og det har ikke kostet meg en krone. Vil du vite hvordan????

Jeg gikk inn på denne linken her og der dukket dette bildet opp:

Skjermbilde

Her kan du skrive inn navnet ditt og DnB Nor gir en krone pr. underskrift til Redd Barna. Som dere ser er det 31 228 som har skrevet på merkelappen når jeg kopierte lappen inn hit. Tipper den har steget innen dere går inn 🙂

Mange av dere har helt sikkert allerede gitt til utvalgte organisasjoner eller støtter de gjennom hele året. Her har dere muligheten til å gi en krone til ett veledig formål, uten at dere trenger å punge ut selv. Banken gjør det på deres vegne 🙂

Så sett av ett minutt eller to,  trykk på linken lenger opp, skriv inn navnet dere,  og vær med på verdens lengste til/fra lapp samtidig som «du» gir en krone til veledig formål.

Enklere blir det ikke 🙂

5 thoughts on “Vil du være med på verdens lengste til/fra lapp??

  1. Nå var det 48000 tror jeg det var 🙂 Og så fikk du stjernedryss av meg!
    *****************************************
    Ahhh…. stadig stigende med andre ord 🙂 Bra det.
    Og takk for stjerner 🙂

  2. 49477,- kr var det nå 🙂
    Da er det LHL og Kreftsaken igjen, og da er den gode samvittigheten reddet.
    ***************************************************
    Så bra 🙂
    Alltid godt med litt god samvittighet 🙂

  3. Da har jeg og signa up! Fra før støtter jeg i PENGER både Regnskogfondet og WWF. Fra WWF fikk jeg DEN flotte kalenderen for 2011 + medlemskap ut 2011, og det bare for Kr 250,-!
    Jeg oppfordrer også andre til å støtte disse 2 nevnte organisasjoner. De er VEL verdt det nemlig!
    ************************************************
    Så bra 🙂
    Jeg er PLAN fadder og pleier å gi i julegryta til Frelsesarmen.

  4. Frode sier:

    Bra tips, da er lappen signert 🙂
    ******************************
    Goodie good 🙂
    Hyggelig at du kom innom i går forresten 🙂

Legg igjen en kommentar

