Det lønner seg å blogge!

For en tid tilbake skrev jeg ett innlegg om at også jeg er student.

Det hadde seg nemlig sånn at NKI, som jeg tar fag hos, utlyste en konkuranse hvor man skulle skrive ett blogginlegg hvor man nevnte NKI, studiet man gikk på og linket til en av delene. I tillegg måtte man legge til en badge. Den ser dere øverst til høyre på denne siden. Premien var en iPad.

Siden jeg har ønsket meg en sånn siden jeg første gangen tok på en, tenkte jeg som så at det her kan jeg jo gjøre. Har da ingenting å tape. Som tenkt så gjort. Innlegget ble skrevet, NKI ble gjort oppmerksom på at jeg hadde utført oppdraget, og dermed gjort de oppmerksom på at jeg deltok i konkuransen. Etter det glemte jeg i grunnen hele greien.

Helt til i går. Da kom det en telefon, som jeg ikke tok siden jeg var midt i middagslagingen. Men jeg registrerte at det var fra NKI og at det var lagt igjen beskjed på svareren. Sjekket den etter en stund, hvor det var en hyggelig dame som fortalte meg at hun hadde en god nyhet. Trodde de hadde bestemt seg for å bare la meg få bestått kurs uten å gå opp til eksamen eller noe jeg, men det var jo litt søkt. Ringte tilbake og fikk min gledeligste nyhet på lenge: <strong>Du vant bloggkonkuransen og er eier av en iPad</strong> Jeg tror jeg hylte i øret på stakkars damen. Hihi….. Smilte fra øre til øre og hoppet som en liten unge.

Så nå sitter jeg her og lager mitt første blogginnlegg på iPaden min. Jeg kunne nesten ikke hatt det bedre. Bursdag, jul og nyttår på samme tiden 😀

Tror jeg tar den med meg til sengs jeg…. Hehe

Moralen her er: det lønner seg å blogge 🙂

8 thoughts on “Det lønner seg å blogge!

  1. Wow, så morsomt! Å vinne noe man har veldig lyst på er så digg 😀

    En sånn tablet vil jeg også ha! Dog ikke Apple sin, men en Kno! http://www.kno.com forelska meg ved første blikk 😀
    ***********************************
    Hihi….. Ja, det var kjempemoro 🙂 Storkoser meg nå.
    Var kul den Kno saken og. Men jeg er Apple jente og da er det lite annet som gjelder. Hehe…..
    Regner med at en tablet står på ønskelisten til jul?.

  2. Å så gøyalt å vinne… Gratulerer med ipad’en.
    Kose deg og ha en Trivelig helg.
    ***************************
    Takk takk. Er kjempegøy å vinne noee man ønsker seg 🙂
    Ha en flottere helg 🙂

  3. Grattis.. jeg å vil ha en sånn en 🙂

    God helg snuppa..
    *******************************
    Hihi…… takker og bukker. Er irriterende lykkelig over å ha fått en duppeditt 🙂
    Kanskje julenissen kommer med en til deg??
    God helg til deg også snuppa 🙂

  4. Hehe, da er vi nok motsatt! Jeg er anti apple-jente 🙂 Kno’en er helt klart på ønskelisten! Men noen ambisjoner om å få den, har jeg ikke 🙂 Det blir nok spinking og sparing til jeg har penger å betale for den selv 😀 Men fy så deilig det blir når man først får den i henda 🙂

    God helg! 😀
    ******************************
    Hehe… godt ikke alle er like 🙂
    Kanskje julenissen er ekstra snill med deg i år. Men du har helt rett, det er utrolig deilig å sitte med noe når man har spinket og spart i evigheter 🙂

    God helg til deg også 🙂

Legg igjen en kommentar

