Jubileum…

En dag for sent, men uansett.

I går hadde jeg altså ettårsjubileum her på bloggen. Mitt aller første innlegg kom altså 06.01.2010. Det var nok en liten milepæl for meg. Jeg hadde aldri tenkt jeg skulle bevege meg ut i denne verden, til tross for at jeg hadde lest her inne i mange år.

Vet ikke hva det var som fikk meg til å hoppe ut i det, men det gjorde jeg og har ikke angret ett sekund. Jeg har har blitt kjent med masse flotte mennesker, irritert meg grenseløs over enkeltes meninger, gledet meg over andres gleder osv. Dette er ett eget samfunn og jeg håper jeg kommer til å befinne meg her lenge.

Jeg har riktignok vært innom iPublish sin portal, men holder på å ta farvel med den. For de som måtte lure på hvorfor er det bare å gå inn å kikke. Siste innlegget forklarer. Til tross for at vgb-portalen fortsatt har sine mangler, og jeg er fortsatt sint for det som gjorde at jeg valgte å pause meg selv her inne for å teste ut nye marker, men jeg merker at jeg trives mye bedre her inne.

«I’m a baaack» som Super Mario så pent sider det når han dukker opp på skjermen 😉

12 thoughts on “Jubileum…

  1. Gratulere med ettårsdagen din her på bloggen! 🙂
    Ser ut som vi to har vært ca like lenge her på VGB.
    Og som du er det her jeg trives best. 🙂
    Fin dag til deg!
    ****************************
    Dette er ett godt sted å være, til tross for diverse irritasjoner. Men man lever med det også til ett vist punkt.
    En fin dag til deg også 🙂

  2. Gratulerer med
    ettårs Blogg-Jubileet. Som var i går.
    Ha en fortsatt fin dag og kos deg. 🙂
    Klem fra meg.:)
    ***********************
    Hihi… takk for det.
    Klemmer tilbake 🙂

  3. Gratulerer med 1 års dagen 🙂 Tiden flyr fort her inne. Selv har jeg vært med siden 2006 tror jeg det var… eller 2005, men har ikke vært aktiv siste årene…. men klarer liksom ikke gi slipp på bloggen da. Det er som du sier ett eget miljø, selv om det endret seg en del når den nye portalen kom, det så heeeelt annerledes ut før. Men, fortsatt stappfullt av hyggelige folk 🙂
    ******************************************************
    Er litt vanskelig å gi slipp ja 🙂
    Jeg trengte bare litt forandring en måneds tid, selv om jeg blogget her også. Men det er hyggelig her og menneskene er fantastiske 🙂

  4. Kjøp et postkort og et frimerke på posten og send en gratulasjon til deg selv 😉 Da støtter du arbeidsplasser 😉
    *********************************
    Hehe… luring 😉

  5. Gratulerer så mye med 1-årsjubileum!
    Mht. returen til VGB, så sier fjellvettregelen at det er ingen skam å snu 😉 Ser ut til at fler av «ip-turistene» vender tilbake hit, AKKURAT som jeg spådde da det blåste som verst rundt meg mht. «utflaggingen» ifjor høst…
    Så.. den som ler sist ler best.. 😛
    ********************************
    Takk takk 🙂
    Jeg sa aldri at jeg skulle forlate vgb for godt. Men i sinne over moderators behandling og snørrhovne holdning, så ville jeg undersøke andre muligheter. Jeg er faktisk ikke en av de du uttalte deg så kraftig om da.
    Så du trenger ikke le på mine vegne 🙂

  6. Frode sier:

    Gratulerer med bloggdagen 🙂

    Hyggelig at du begynte å skrive, for det er god lesing for oss andre.

    God helg 🙂

    klem
    ************************
    Hehe… takk for det vennen 🙂
    Godt jeg kan underhole noen 😛

    God helg til deg og…. Klemme

  7. Gratulerer med ettårsdagen din her 🙂 Og lykke til med de neste 😉
    ******************************
    Takker og bukker 🙂
    Blir ikke kvitt meg så lett 😉

  8. Vel, i tilfelle du (eller andre) ikke registrerte det da, så uttalte jeg meg IKKE om NOEN ved nick’s nevnelse! Jeg skrev GENERELLT, så, at noen anså seg selv som så «viktig» at de TRODDE jeg mente dem, se DET var DERES problem 😛 Så på DERES vegne kan jeg le, og mer nå enn da faktisk!
    Ellers er visst moderatrene fortsatt like snørrhovne og arrogante, så alt er altså ved det gamle dessverre 😦
    ********************************************
    Joda, jeg fikk med meg at du ikke nevnte noen ved navn. Men for de som er fast innslag på vgb, enten ved å skrive selv, eller vedbare å lese, var det ikke vanskelig å se hvem du hintet til.
    Men jeg følte meg ikke truffet, så anser meg vel heller ikke for å være så viktig med andre ord 😛
    Moderator skal få være så snørrhovne de bare vil. Er ingen andre enn vg-bloggen de rammer til slutt 🙂

  9. Jeg er glad du er tilbake 🙂 Jeg følger ikke med på andre bloggportaler, selv om noen jeg likte å lese flyttet over. Jeg har nok med denne og trives her 🙂
    Gratulerer med 1 år på blogg! Har ikke tenkt over hvor lenge jeg har vært her jeg, ca 3 år tror jeg.
    Ha en fin søndag 🙂
    ******************************
    Takk for det. Jeg er og glad jeg er tilbake 🙂 Liker meg her.
    3 år er jo leeenge… Håper det blir mange flere på deg og 🙂
    En storslått søndag tl deg og 🙂

  10. Jøss, har du vært her SÅ lenge? Skal vi forsøke å slite oss gjennom et år til? Da det begynte å bli litt stille her inne, tenkte faktisk også jeg å utvandre f.eks. til iPublish, men det kanskje ikke er noe for meg, likevel?

    Grattis, og velkommen tilbake .. 😉
    ********************************
    Jepp…. Såååå lenge. Hehe 🙂
    Jeg har iallefall tenkt til å «slite» meg gjennom ett år til, så hygelig om du slår følge 🙂
    IP var ingenting for meg iallefall. Følte meg borte blandt alle sminke, musikk, klær og mote blogger. Det til tross for at det er noen gode, gamle vgb der også 🙂
    Men du må jo for all del bare prøve. Noe sier meg at du kommer fort tilbake 😉

Legg igjen en kommentar

