I'm not afraid!

Har gått rundt og sunget på «Not Afraid» i det siste. Er ikke noe sånn hardbarket Eminem fan, men det er endel av sangene hans jeg faktisk syns er litt bra.
Aner ikke hvorfor akkurat denne har festet seg de siste dagene, men det har den iallefall.

I’m not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We’ll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you’re not alone
Holla if you feel that you’ve been down the same road

4 thoughts on “I'm not afraid!

  1. Eminem ble kjent når jeg gikk i ca 8 klasse, og jeg har likt han etter det=) Im not afraid er en god sang=)
    ************************************************
    Vet ikke når jeg hørte ham første gang, men det er noe med endel av sangene som fenger. Tekstene også ikke minst 🙂

  2. Ja, det er noe med den låta som virkelig fenger! Liker de låtene Eminem har som er litt mer seriøse, kanskje det er grunnen 🙂
    ***********************************
    Kan hende, for det er de jeg liker best også… hehe 🙂

  3. Sønnen min hilser og sier at du MÅ digge Eminem, sjekk ut tekstene hans og du skjønner 🙂 Klart du ikke er redd, du er jo deg 🙂
    ************************************************
    Hils sønnen din å si at jeg digger noe av Eminem. Og at det er pga tekstene jeg faktisk gjøre det 🙂
    Jeg burde kanskj være litt mer redd. Hadde fått meg til å holde kjeft av og til tenker jeg 🙂

  4. Eminem? Tjaa.. 3-4 bra låter, resten blir litt vel mye repitisjon.. i mine ører altså..
    ********************************************
    Jeg kan nevne i fleng, men det gidder jeg jo ikke. Dine gamle ører tåler det vel ikke likevel :-p Hehe…..

Legg igjen en kommentar

