Isskulpturene i Oslo

 

På vei til jobb i dag måtte jeg gå innom Karl Johan og ta bilder av isskulpturene som står der. Alle sammen er hentet fra Edvard Munch sine malerier og er for meg kust uten like. Jeg lar meg rått imponere over folk som klarer å få til slike ting ut av de materialene de har til rådighet. Denne gangen snø og is.

Jeg har tatt bildene selv, men ikke gjort så mye med de. Dere får de presentert akkurat som de er 🙂

Piken og Døden

Piken og Døden

Madonna

Madonna

 

Skrik

Aften på Karl Johan

Syk pike

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Isskulpturene i Oslo

Legg igjen en kommentar

