Syk? Jeg nei. Aldri.

Men joda. Tror dere ikke at jeg ligger her på sofaen med feber, vond hals og en stygg hoste? Jupp… That’s me.

Har vært på fjellet med samboeren og besøkt mamma og pappa på hytta.
La ut på en flott skitur i tåka i går og kjente underveis at kroppen ikke helt var med meg. Hadde dårligere pust enn da jeg røyket og skjønte at jeg ikke var helt i form. Men friskluft er sundt, så det var liten grunn til å gi seg før runden var over. Ikke så lange turen uansett.
Skulle avslutte turen med å se på tomta de har kjøpt for å bygge ny hytte, og da måtte vi gå i løssnø ett lite stykke. Skjønte vel tegninga for alvor da jeg ramlet overende hver 5. meter fordi jeg var så svimmel.

Så da sitter jeg her. Nei, jeg ligger her. Synes voldsomt synd på meg selv. Er ikke syk så veldig ofte, så akkurat den friheten tar jeg meg 😛

Ha en fortsatt fin søndagkveld.
Jeg tror jeg finer sengen. Hvis jeg orker å flytte meg fra sofaen :-/

2 thoughts on “Syk? Jeg nei. Aldri.

  1. Er ikke ofte jeg har hørt at du er syk nei, men nå som du først er slått ut så må du slappe av ordentlig så du blir frisk igjen.

    Få samboeren til å passe på deg og pleie deg noen dager, så håper jeg du raskt blir bra igjen 🙂 God bedring! Stor klem

    • Har tenkt meg på jobb igjen i morgen, men får se ann hosten. Skal på tillitsvalgtkonferanse og jeg er ganske sikker på at de som er der ikke vil høre på hosten min hele dagen.
      Samboeren tar nok vare på meg når han kommer hjem fra jobb skal du se 🙂
      Klemmer tilbake 🙂

Legg igjen en kommentar

