En engel….

Det heter seg at: «venner er som engler som løfter oss opp igjen når våre vinger har glemt hvordan det er å fly».
Er ganske så sikker på at venner også er engler som gjør deg fortere frisk når man er syk.

I går skrev jeg jo ett innlegg om at det var synd på meg fordi jeg er syk. *Sutre-sutre*
Det er jeg fortsatt. Ligger på sofaen og ser på dårlig formiddagstv og hoster så lungene er på vei ut av kroppen. Ikke ofte jeg er syk, så derfor tillater jeg meg faktisk å klage litt.
Men mens jeg nå ligger her, tikker følgende melding inn på tlf min: «Sjekk utgangsdøra hvis du er oppe og går ;-)» Jeg spretter ut av sofaen, vel spretter og spretter, sleper meg ut av sofaen vil jeg heller si og kikker ut døra. På hanken henger det en pose og hva er det jeg finner i posen? Jo dette:

Her har altså min beste venn i hele verden tatt turen innom på vei til jobb, men en pose med litt bli-frisk-godteri. CuraMed’en gjør underverker for halsen (har spist en pakke allerede), Gott og blandet er ALLTID godt, og Kinderegg…. Hva skal jeg si… Jammey 😀

Du traff perfekt og dagen ble bedre med en gang 🙂

Takk for at du finnes, Frode og for at du alltid har tanke for andre 🙂

 

 

8 thoughts on “En engel….

  1. Oooh, så utrolig fint gjort! Det er det ikke alle som er forunt 😀

    Du får ha god bedring! Jeg er heller «aldri» syk, og det er ekstra ille når man først blir det.

    • Det dumme er jo at han er blitt syk i dag, og jeg får ikke gjort gjengjeld. Skal nok få gitt tilbake en gang likevel 🙂
      Siden jeg aldri er syk, tillater jeg meg å syte og klage litt ekstra… hehe…

      • Vi menn har det jo også ekstra ille når vi først er syke, så har unnet meg ekstra klaging jeg også 😛 Var hyggelig med en lang chat i telefonen når vi begge for en gangs skyld var hjemme på dagtid – aldri så ille at det ikke er godt for noe 😀

        • Hehe… ja, dere er jo ekstreme 😛 Er hjemme i dag og jeg. Skulle egentlig på jobb, men var utslitt etter dusjen. Jaja, i morgen er atter en dag 🙂
          Kjempehyggelig å snakke med deg i går, selv om vi begge måtte være syk for å få det til… hehe. Godt vi kunne holde hverandre med selskap!

  2. Hei..
    Dumpet helt tilfeldig innom,og klarte ikke la være å kommentere..Jeg har vært mye syk, og jeg vet hvor mye venner betyr. De fargelegger verden, og gjør den så utrolig mye vakrere..Takk for ta du minnet meg på det!

    • Hei Bente.
      Takk for at du la igjen en hyggelig kommentar.
      Jeg er heldigvis nesten aldri syk. Tror egentlig ikke jeg har hatt mer enn en dag i ny og ne siden jeg hadde kyssesyken i 1999 eller noe. Håper det fortsetter sånn 🙂

      Ser hvor mye det betydde for meg med en oppmerksomhet og kan godt skjønne hvor mye det betyr for noen som er mer syk enn meg. Jeg har troen på det jeg skriver helt først i innlegget. Venner er veldig godt å ha både i gode og dårlige stunder 🙂

Legg igjen en kommentar

