Ny pc-«veske»…

Siden jeg har med meg pc’n min overalt, tenkte jeg at jeg trengte noe å beskytte den med. Du vet, jentevesker er fulle av alt mulig rart. Og det skulle ikke forundre meg om det fortsatt flyter litt tobakk rundt i bunnen av veskene mine fra den tiden jeg røykte.
Og sånne småting som man egentlig ikke ser, har en tendens til å krype inn i de små sprekkene sånne tekniske duppedingser gjerne har.

Jeg gidder ikke ha pc veske/bag. Jeg putter den alltid i veska eller sekken likevel. Men det finnes jo fine «trekk» å ha over de. Da jeg var på Elkjøp her forleden kom jeg over flere slike. Jeg vet jo at de finnes overalt, men det er første gangen jeg har sett noe som denne:

Er ikke den kul??

Har litt sansen for tatoeringer, men siden det får holde med de to jeg har på kroppen, kan jeg jo finne uttrykket på andre ting. Jeg syns den var råstiling, dere er kanskje ikke enig, men det bryr jeg meg ingenting om 🙂 Hihi…..

Me like…..

 

 

2 thoughts on “Ny pc-«veske»…

  1. Linda sier:

    HELT enig med deg! Hvorfor ha en kjip pc-veske når man kan få stilige «skins»???!!! Den var råtøff! ME LIKE 😀

Legg igjen en kommentar

