Bloggtørke?

Jeg kan vel karakteriseres som en person med meninger om det meste og som har for vane å yttre de. Noe av det værste jeg vet er folk som ikke kan ta ett standpunkt på noe som helst og som ikke bryr seg om noenting.

Akkurat nå er jeg av en eller annen merkelig grunn havnet i sistnevnte kategori. Jeg klarer ikke finne noe som engasjerer meg.
Normalt sett ville jeg ha kommentert etthvert innlegg som handler om enigheten mellom LO og NHO hva lønnsoppgjøret angår. Iallefall de som mener at oppgjøret er for dårlig. Jeg ville normalt sett i dag kommentert eventuelle innlegg om den mulige «hjemkomsten» til Maria Amelie, men næ….. Jeg finner ikke engasjementet til å si noe om hvor teit jeg synes SV sin løsning er.
Forresten, i dag tør jeg ikke mene noe om noe som står i avisen likevel. Jeg er ikke så god på å gjennomskue 1. aprilspøker. Har tatt en, og det er den hvor de skal bruke hunder på t-bane og trikk i Oslo for å sniffe frem snikere. Jeg vil jo ikke dumme meg ut med å skrive ett heftig innlegg om noe som bryr meg

Jeg har fått dato for når vi skal ha første møte med listekandidatene for AP i hjemkommunen min i forbindelse med høstens valg. Noe jeg egentlig gleder meg til, men ikke klager å hente frem inspirasjon til.
Skal holde kurs neste uke i forbindelse med jobben. Det er spennende, men jeg finnes ikke inspirert. Det er ikke lovende for deltagerne. Men jeg lover å skjerpe meg når onsdagen kommer og kurset starter. Det skal ikke gå utover de at jeg ikke er helt meg selv.
Prøver å tenke på ett sted å reise på ferie til. Ett sted med sol og varme strender. Men ingen gode ideer rinner meg i hu. Og det til tross for at ethvert reisemål egentlig er interessant.
Snøen er på vei bort og golfsesongen er i sikte. Sitrer jeg av glede som jeg gjorde i fjor? Næ… kan ikke si at jeg gjør det.
Bare det å produsere middagsideer er ett herk om dagen.

Hva er det som skjer med meg?????

Samtidig er jeg jo vel vitende om at dersom jeg vil ha lesere på bloggen min, så bør det jo komme noen innlegg fra tid til annen. Kanskje litt oftere enn det også. Men jeg kan jo ikke tvinge de frem heller. Dårlig skrevet innlegg, bare for å skrive noe, det gidder jeg ikke begi meg utpå. Til tross for at dette begynner å minne stygt om det 😛

Men det er store ting på gang. Det vet jeg. Kanskje jeg skriver noe om det senere. Eller ikke. Jo, det gjør jeg nok.
Inntil da får dere bare smøre dere med tålmodighet. Kanskje jeg finner igjen inspirasjonen på vei hjem fra jobb. Eller i solen som jeg har bestemt skal skinne i helgen 🙂

 

2 thoughts on “Bloggtørke?

  1. sjøsjuk sier:

    Det blir som tørrfesken! Han e blodfersk når den henges på gjellan, men fy farsken so god den e når den e ferdig tørka! 😉

Legg igjen en kommentar

