«Ai ai ai….

…. det bruser og det banker».

Jepp… først tikket det inn en tekstmelding på telefonen, så poppet det opp en mail i inboksen min.
Det er vår og til min store glede så åpner min lokale golfklubb banen i helgen. Riktignok så er det «bare» driving-rangen og 9-hullsbanen som åpner. Men det er helt fint for meg. Jeg har ikke tatt steget ut på 18-hullsbanen enda uansett.

Fikk nesten ikke spillt noe i fjor. En kombinasjon av for lite tid og dårlig vær. Jadda, det går helt fint ann å spille golf når det regner, men så entusiast er jeg altså ikke 🙂

Holtsmark Golf

Dette bildet er tatt fra hjemmebanen. Ser det ikke fristende ut?
Gleder seg noe hysterisk masse til å ta turen ut. Jeg er derimot litt usikker på om det er bryet verdt å dra dit allerede til helgen. HAr en mistanke om at alle «desperate selvutnevnte golfproffer» kommer til å strømme til banen. Det er nemlig ikke så mange som er klar for å bli åpnet enda. Og selv om 9-hullsbanene kanskje er litt kjedelig for disse «desperate selvutnevnte golfproffene», så kommer de til å løpe mann av huse for å få gått noen runder.
Og det skal sies, er det noe som ikke skal få ødelegge min golfentusiasme, så er det «desperate selvutnevnte golfproffer». Å bli stresset opp av utålmodige (og bedre) spillere bak, er ikke så veldig moro.

Så jeg tror jeg venter en helg eller to til. Da er været blitt enda varmere og desperasjonen fra golferne som er våknet opp av vinterdvalen, har lagt seg bittelitt.
Jepp, det tror jeg rett og slett at jeg skal ja. Vente en helg eller to.

Kan kose meg med Viasat Golf i stedet jeg 😉

Og skulle du nå bo i Drammensområdet og ha lyst til å lære å spille golf, så kan du jo gå inn på http://www.holtsmarkgolf.no og melde deg på «Veien til golf» kurset. Jeg lover deg, det er knallmoro 🙂

2 thoughts on “«Ai ai ai….

  1. En ting er sikkert, jeg skal ikke komme å pushe og plage deg på golfbanen 😉
    Men jeg ser frustrasjonen din, og håper du får noen fine golfrunder uten «proffene i ryggen»!

  2. Hehe… Du vil ikke det altså? Det er sabla moro:-)
    Men det er lite som stresser en nybegynner som når en erfaren golfet puster en i nakken:-)
    Men det går over når 18-hullsbanen åpner for sesongen:-)

Legg igjen en kommentar

