Bil til salgs!

Trenger du konebil, *hente-unger-på-trening-bil*, *må-ha-en-rimelig-bil-bil* osv? Da er det bare å fortsette å lese nedover.

Jeg skal selge bilen min, men siden den ligger sammen med altfor mange andre på finn.no så legger jeg den ut her også.
Selve annonsen finner dere ved å trykke her.

Det er ingenting galt med bilen, som er meg bekjent iallefall. Den har fulgt alle servicer, og det som er gjort av arbeid er utført hos Billia i Drammen. Har vært to eiere før meg, er pent kjørt og i god stand.
Jeg liker’n godt, men har av en eller annen grunn likevel kjøpt meg ny bil og da må jeg nesten kvitte meg med denne. Har selvfølgelig gått til anskaffelse av en annen Volvo. Finnes intet annet merke å kjøre. Så det så 🙂

For de som ikke gidder å klikke seg inn på finn.no, så har jeg limt inn annonsen under. Trykker du på bildet antar jeg at det blir større. Men for all del, kan være at det er informasjon jeg ikke har fått med meg hit, så anbefaler å se på selve annonsen også.
Jada, det er samboeren dere må kontakte for å få sett på den. Og prøvekjøre den.  Men da må dere inn på annonsen, for jeg tror ikke jeg blir så populær om jeg legger ut nr. hans her 🙂 Eventuelt kan dere sende meg en mail på: mintenketank(at)gmail.com eller legge igjen interessen i kommentarfeltet.

Kan nok ikke skryte på den altfor mye utstyr, men den har det man trenger. Varme i setene, elektroniske vinduer, cd-spiller (og kasettspiller… hehe), xenonlys, skistativ og sykkelstativ (som settes på hengerfestet) osv. Veiavgiften er allerede betalt.
Og dere, prisen er oppe for diskusjon ved rask avgjørelse.
Navnte jeg at det er en knallgod bil å kjøre?? 😉

Legg igjen en kommentar

