Nytt design?

Dette er den tredje bloggen min på det halvannet året jeg har blogget. Først var jeg på vgb, så testet jeg ut iPublish, før jeg ramlet ned på wordpress. Hvorfor jeg flyttet fra vgb, til iP til hit er jo en historie i seg selv, men hovedsaken er at jeg ikke har angret ett sekund.

Jeg liker det designet jeg har på bloggen nå. Det er ryddig og gir ett preg av seriøsitet, uten at det blir for seriøst. Jeg liker den rene stilen og det rolige inntrykket den gir. Det jeg kanskje skulle ønske meg var at den hadde tre kolonner, men faren da er jo man putter inn så mye dill dall at alt blir uoversiktlig.
Men som for de fleste andre, får også jeg lyst til å endre utseende litt av og til. Jeg vet bare ikke til hva.

WordPress har endel fine maler man kan velge seg. I tillegg har man jo muligheten til å lage sitt eget utseende. Sistnevnte betyr jo at man trenger kunnskap om koding og sånt. Ting jeg ikke har greie på i det hele tatt. En vakker dag kanskje. Men akkurat nå må jeg nok velge litt andre løsninger 🙂

Men så er det dere som leser bloggen da. Liker dere det designet jeg har i dag? Er det dumt å bytte til noe annet? Skal jeg fortsett med to-kolonner, eller finne et design hvor man kan ha tre?
Skal den være mer fargerik, eller er det renest/penest/enklest med svart og hvitt?

Arg… jeg lider skjelden av besluttningsvegring, men akkurat nå klarer jeg ikke bestemme meg. Teste ut noe annet og se hvordan det blir kanskje?

Hva syns dere?

8 thoughts on “Nytt design?

  1. Jeg liker det utseendet bloggen din har nå.
    Lettlest, ryddig og ryddig er inntrykket den gir.
    Men om du ikke er fornøyd, er jo det det vesentligste. Det er din blogg.

    Beslutningsvegring? Velkommen i klubben 🙂

    Ha en flott dag 🙂

    • Jommen…. Jeg er fornøyd…. I bunn og grunn 🙂
      Men det er så mange fine der ute som gjør meg litt misunnelig. Eller i allefall så får jeg lyst til å gjøre noe med min. Selv om jeg egentlig er fornøyd.
      Forstå det den som kan 😉

      En fin dag 🙂

  2. Anonym sier:

    Litt farger kan sikkert pynte opp litt i hverdagen 🙂
    Men beslutningsvegringen blir garantert ikke bedre de neste månedene 😉
    Prøv deg litt frem, du kan jo alltids gå tilbake til dette oppsettet, om du ikke blir fornøyd?

    • Det har du helt rett i. Er vel lov å angre om man ikke skulle like det man prøver ut 🙂

      Værre?? Pøh…. jeg har bare besluttningsvegring på…. ok…. alt om dagen. Hehe….

Legg igjen en kommentar

