Hvorfor være så opptatt av alle andre?

Facebook florerer av dårlige floskler, oppfordringer til både det ene og andre. Men av og til så dukker det opp noen statuser som er verdt å få med seg.
Denne her leste jeg hos ei jeg kjenner (tilgi meg for at jeg kopierer) og syns den var verdt å gjenta.

Snakker du bak ryggen MIN, betyr det at jeg er lenger fremme enn deg..
Kommenterer du MITT liv, betyr det, at mitt liv er mer spennende enn ditt..
Bruker du tid på lete etter MINE feil, betyr det at DU er sjalu…
Fortsett med det du!!…så lever JEG livet imens… 😉

Er ganske så mange som burde ta til seg den der.
Forøvrig så fatter og begriper jeg ikke hvordan enkelte orker å bruke tid og krefter på å finne feil hos andre. Men deter klart, det hjelper å få fokus bort fra en selv 😉

38 thoughts on “Hvorfor være så opptatt av alle andre?

  1. Anonym sier:

    Tja, noen av oss er jo så kjedelige, at vi må se hva andre gjør for å ha et liv…
    Ikke nødvendigvis for å kritisere, men for å ha noe å gjøre på 😉
    Alt i orden med deg?

    • Hehe…. Hadde ikke hodet vært skrudd på kroppen, så hadde jeg glemt det igjen for lenge siden. Lurer nå på hvordan det blir med ammetåka etterhvert i tillegg 😛

  2. Anonym sier:

    Bare pass på at du ikke legger babyen i kjøleskapet, og barnematen i senga 🙂
    Alt annet ordner seg som regel ganske greit.
    Vi har ei i samme situasjon som deg her på jobben, og jeg flirer godt hver gang hun vagger forbi. Så søt og forventningsfull atte 🙂
    Og nå kan jeg terge også, for til og med jeg klarer å løpe fra henne 🙂

    • Hmm… skal prøve å huske på det 😛
      Jeg vagger ikke enda, men gi meg noen uker til, så er nok jeg der også.
      Alle benytter derimot muligheten til å kalle meg for bolla, tjukka osv. Men det er greit. Ikke ofte man har muligheten tul å gjøre det ellers. Uten at jeg blir dødelig fornærmet 🙂

    • Kan jo ikke ta det på noen annen måte heller. Det er jo tross alt en viss sannhet i det 😛
      Og gutta (les: 50-åringene) på kontoret har jo nå mindre pondus enn meg. Fordelen min er at min blir borte 😀

  3. Anonym sier:

    Du bare bløffer….du beholder selv, det er jeg sikker på…
    Jaja, gå hjem og sol magen din du. Jeg kan sitte her og klage jeg 🙂

  4. Anonym sier:

    Å, du har rett, nå titter den frem her…men det blåser jo full storm. Kan fremdeles ikke sole meg, da blåser jeg rett på havet…
    Akk ja, blir nok aldri helt fornøyd… 🙂

Legg igjen en kommentar

