Tester mobilblogging :-)

Jeg har etterhvert funnet ut at når man oppdaterer programvaren på telefonen, så dukker det også opp nye apps som man kan laste ned. Denne gangen var det Google+ og wordpress jeg ramlet over. Iallefall de to som var interessante 🙂

Har jo ikke peiling på hvordan dette blir seende ut, og skrivefeilene blir nok mange (ikke alltid like glad i autokorrektur), men må jo prøve det 🙂

Sitter iallefall på bussen og tester ut moroa:-)
På vei ned til bussterminalen så kunne man forresten merke en liten endring i været. Det var ett lite høstdrag over vinden som blåste. Var ikke kaldt, men man kunne kjenne at det var noe annet enn sommer på vei.
Til tross for at jeg skrev «lengter etter palmesus og dus» i en kommentar til anonym på det forrige innlegget mitt, så kam jeg ikke legge skjul på at jeg gleder meg til høsten. Kalde, klare dager med rim på bakken når man står opp. Frem igjen med de gamle gode ullgenserne, skjerf, lue og votter.

Jepp. Jeg vet jeg er snål, men sånn er det bare 😉

20110808-073409.jpg

Bildet er tatt under multeplukkinga i fjor:-)

4 thoughts on “Tester mobilblogging :-)

  1. Anonym sier:

    Nei fysjom…enten sommer, eller skikkelig vinter…høsten er egentlig bare en irritasjon imellom 🙂 og i år startet den i mai….sukk….

    • Hmm…. En regnfull høst har sin sjarm, men jeg elsker høsten med sin kalde sol, rim på gresset og klare dager. En forsmak på en snøfyllt vinter 🙂
      Er overlykkelig for at jeg bor i Norge med sine årstider.

Legg igjen en kommentar

