Shopping – Ups, I did it again….

Ja, altså atte…. Jeg klarte ikke å gå forbi butikken på vei hjem fra jobb. For en gangs skyld klarte jeg å befinne meg i baby-avdelingen uten å kaldsvette nedover ryggen.

En sånn en kosedress ting i fluffy bamsestoff syns jeg er en «må ha» for vinterbarnet. Har en liten hale bak og ører på toppen 🙂

20110812-082737.jpg

Også denne bare måtte jeg ha. Med teksten «new in town» var det ingen vei utenom.

20110812-082933.jpg

Kunne selvfølgelig ikke bare gå forbi dette heller:

20110812-083101.jpg

20110812-083130.jpg

To siste er mest for pappa’n, men sånn er det 🙂

Hvis bildene er opp ned så er det fordi jeg blogger fra telefonen og ikke aner hvordan jeg skal snu de 🙂

8 thoughts on “Shopping – Ups, I did it again….

  1. Hehe.. Ja, det er vanskelig å gå forbi når man har baby i magen. Heldigvis har vi fått arva en hel haug, så jeg trenger ikke mer klær fær han blir en sånn 6-7 mnd. Noe som er utrolig behagelig å tenke på. Da kan jeg bruke litt ekstra penger på oppussing isteden. Sånne vinterdresser har vi pluttselig veldig mye av.. hehe..

    • Hehe…. Veldig vanskelig å gå forbi. Har fått noen poser med tøy av naboene, men siden dette er førstemann så er det litt stas i handle selv også 🙂 Og den bamsekosedresstingen er bare så utrolig skjønn… Hihi…

  2. Stilige klær! Det er på en måte litt mer greit når en shopper til barnet og ikke til seg selv og det gjør det vanskeligere å gå forbi synes jeg 😉

Legg igjen en kommentar

