Den første «freebee» pakken

Jeg har i det siste oppdaget at det er mye gratis å hente der ute i den store verden.
I dag kom den første pakken i postkassen.

20110813-035940.jpg

Det var altså Go’boken som dukket opp. Innholdet var «Boken om deg», hvor man kan putte inn bilder og historier fra barnets første leveår. Mamma laget en sånn til meg og lillebror, så klart man skal fortsette den tradisjonen. I tillegg inneholdt den 6 kort med konvolutt, en leke til å henge på vogna og boken om prinsen og prinsessen.

20110813-040251.jpg

I tillegg så kommer det en pakke fra Libero etterhvert. Jeg skal hente ut pakken fra Apotek1 på mandag. Rimi sin freebee ligger i mailboksen min og venter til rett dato. Det er en til jeg venter på, men husker ikke hva det er. Moro med sånne småting altså 🙂

Jeg har ikke vært preget av hverken humørsvingninger eller annet så langt i svangerskapet. Men tårene sitter lett. Forrige dagen kjøpte jeg en bon til babypappaen, som jeg satt og bladde litt i sted.

20110813-040622.jpg

Dette er en hakkespettbok småbarnsfedre ( vordende sådann) og tar for seg alt fra positiv test, forberedelser, besøk på fødestuen i forkant, navne valg osv. Helt uten forvarsel sitter jeg det og tuter som om jeg har fått hele verden i hodet. Det var jo egentlig en morsom historie jeg leste, men tutet som en liten unge likevel. Det er sikkert ikke meningen at sånne som meg skal bla i den boken 🙂 Håper babypappaen får bedre nytte av den 😉

Blogget fra iPhone

10 thoughts on “Den første «freebee» pakken

  1. He he. Ja tårene sitter løst. Jeg griner så og si hver dag jeg nå, og det rare er at jeg sjelden vet hva jeg egentlig tuter for. Nå gleder jeg meg bare til lille er ute og jeg slipper dette styret på en stund. For slitsomt er det absolutt, spesielt når du har en utrolig snill og trøstende samboer som på død og liv SKAL vite hvorfor du gråter.

    • Hehe… samboeren min ler av meg han. Ikke på en slem måte, men en på en veldig snill «stakar deg» måte.
      Huff…. jeg ler og griner om hverandre. Det ene øyeblikket er det en lattermild Nina, i neste er den en Nina oppløst i tårer.
      Men siden dette er den eneste merkbare humørsvingningen jeg har, så skal jeg vel ikke klage i grunn 🙂

  2. Hormonstormer i kjømda 🙂
    Det må du bare leve med 😆
    Og forklaringen er egentlig ganske enkel, når de spør om hvorfor. _ Er gravis, griner lett og mye, når det ikke passer.

    Ha en tårefri dag 🙂

  3. Så utrolig koselig 🙂 At tårene sitter løst er vel bare normalt vil jeg tro, men bra du slipper humørsvigningene da 🙂 Ingen cravings enda heller altså? 🙂

    • Ingen cravings. Og det tror jeg samboeren er glad for 🙂
      Elsker å få gratis ting i posten, så er overlykkelig over at det finnes noen der ute som vil gi bort. De ender jo opp med å få kunder på det, så….. Hehe….

Legg igjen en kommentar

