Endelig en rolig dag…

I det siste har jeg følelsen av at jeg har løpt rundt som en hodeløs høne, fra det ene til det andre. Derfor har det heller ikke blitt tid til de helt store oppdateringene på bloggen heller.

Mandagen startet med valgkampåpning rett etter jobb. Strålende sol og en deilig følelse av å endelig være i gang. Tirsdagen ble fulgt opp av stand på Lier stasjon kl. 06.00 om morgenen, før jeg føk på jobb med en heldags tillitsvalgstkonferanse. Må si at jeg syns det var en fantastisk opplevelse å stå der for å ønske pendlerene en god dag med en kopp rykende varm kaffe og ett smil. Alle var kjempehyggelige og satte pris på den koppen. Selvfølgelig ikke alle som stemmer på oss, men likevel ingen sure miner eller kjipe kommentarer.
Onsdagen gikk med til helt vanlig jobbing og pakking av koffert, før jeg satte snuten til Bergen torsdag morgen. Da var det duket for vervestand sammen med ungdomsutvalget jeg leder. Ikke så mange nye medlemmer, men noen ble det jo. Fikk uansett informert litt om forbundet og det var jo det viktigste. Var over til fredag hvor vi evaluerte jobben utvalget hadde gjort gjennom uken. Møtet tok vi i strålende solskinn på Baker Brun, Bryggen. Ja, du leste rett. Strålende solskinn 🙂
Lørdagen tilbrakte jeg på stand på Liertoppen. Vi delte vel ut 700 roser med valgprogram med kandidatbrosjyre og møtte masse hyggelige mennesker. Det er en fantastisk takknemmelig jobb å drive valgkamp. Man får snakket med andre mennesker, testet egne argumenter, masse hyggelige samtaler og unger som alltid er glad for å få bære rosen til mamma.

Etter en lang uke har jeg endelig kunne slenge beina høyt og hvile ryggen. Til tross for at jeg syns det er veldig moro å ha mye å gjøre, samt å drive valgkamp. Så kan jeg ikke legge skjul på at det er litt mer slitsomt denne gangen enn hva det har vært tidligere. Er ikke vant med at ryggen verker etter noen timer på beina og at føttene plutselig hovner opp. Det er sånt som hører med, men det gjør det jammen meg ekstra godt å slenge seg på sofaen 🙂

I dag jeg satt meg til med å overføre bildene fra pc’n til FotoKnudsen. Greit at noen tilbyr å ta vare på bildene dine mot at du betstiller ett album/fremkalling eller lignende i året. Har allerede bilder jeg skal lage album av og jeg er ganske sikker på at det kommer flere fremover 🙂 Jeg har allerede mistet masse bilder da pc’n ble stjålet i fjor. Er jo helt elendig til å huske på at jeg bør ta back up av sånt. Men nå prøver jeg å skjerpe meg 🙂

Har blitt dårlig med ukesoppdatering av magen, men det kommer igjen. Jeg er bare litt for opptatt med valgkamp osv til at det har blitt tid. Skal prøve å komme med ett på torsdag igjen som vanlig. Jeg er nå i uke 29 og har altså begynt på siste trimester. Spennende greier. Babyen sparker som besatt av og til, og det jeg tror er kynnere begynner å merkes.

Nå er det seriøst *slappe-av-dag*.
Ønsker dere en flotters søndag 🙂

10 thoughts on “Endelig en rolig dag…

  1. Som om jeg tror på «slappe-av-dagen? 😆
    Du finner sikkert noe du burde, skulle,ville eller måtte ha gjort og dermed er du i gang.

    Ha en fin søndag 🙂
    Og slapp av da 🙂

    • Hehe… må vaske stekeovnene etter ett lite uhell, hvis ikke blir det dårlig med middag. Også må jeg støvsuge, male en vegg, vaske klær…. og…. og….
      Men jeg holder meg til stekeovnen altså… resten kan vente 🙂

      Ha en strålende søndag 🙂

  2. Valgkamp er kjempegøy. Desverre har jeg ikke fått deltatt like aktivt som jeg hadde håpt, for det er slitsomt med gigamage skal jeg si. Men forhåpentligvis har jeg født neste lørdag, så da kan jeg kanskje ta med lille på stand.

    • Ja, det er kjempemoro og jeg merker ikke at jeg er sliten før det er over 🙂
      Dagen i dag blir nok en sofadag, med unntak av vasking av stekeovnen.

      Følger med deg hver dag, selv om jeg ikke alltid kommentere. Krysser fingrene for at det kommer en oppdatering fra fødestuen snart 😀

  3. Anonym sier:

    Nå må du se å ta det litt med ro….jøssenavn……
    Håper du fikk roet litt ned i helgen?
    Her er det snart klart for tur med jobb….skal bli godt med et lite avbrekk 🙂

    • Tilbragte søndagen i horisontal stilling på sofaen. Med unntak av en runde med støvsugeren og vask av stekeovnen.
      Gjorde godt å bare slenge rundt i latskapens navn 🙂

      På tur med jobb? Spennende 🙂 Håper det er ett bra sted dere skal også da.
      Gooood tur 🙂

  4. Anonym sier:

    Vel fortjent med en rolig dag 🙂 Var vel egentlig på tide…. hehe
    Jepp, skal til Tromsø i helgen…blir bra det! Litt fisking, litt kos og null jobb!

Legg igjen en kommentar

