Ordførerduell Lier kommune.

Det nærmer seg valgdag med stormskritt. Jeg var avgårde og avla min stemme i går, og håper alle dere andre følger i mine spor. Med å stemme altså. Hva dere stemmer skal dere selvfølgelig få bestemme selv, til tross for at jeg har ett inderlig ønske om hva dere bør stemme 🙂
I dag kom forresten leserinnlegget mitt på trykk i lokalavisa.

I går var det ordførerduell mellom Lier Høyre og Lier AP på dt.no. Nå er det ikke mange liunger som leser bloggen min i utgangspunktet, men skulle det nå være noen som kikker innom, så får dere den presentert her.

Duellen er mellen Tonje Evju (AP) og Helene Justad (H):

Ordførerduell

(Fikk ikke lagt inn selve snutten i innlegget, men linken tar deg rett til duellen)

2 thoughts on “Ordførerduell Lier kommune.

  1. Dueller er spennende. Jeg har jo ligget på barsel de siste dagene så har ikke fått med meg så mye. Men, jeg skal ned på stand med hele familien på lørdag. Siste dagen. Så lille Cornelis får være med han også. Stemme skal jeg gjøre på valgdagen.

    • Ja, dueller er spennende. Jeg syns jo ikke det var noen tvil om hvem som vant denne, men så er jeg kanskje inhabil i spørsmålet. Hehe….
      Jeg stemte i går. Litt redd for at jeg skulle klare å glemme det, så like greit å få det unna 🙂

      Håper det går bra med deg og lille Cornelis. Tidlig krøkes om god politiker skal bli skjønner jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

