Valgvake Buskerud AP – Union Scene

Da er tiden endelig her. Etter en kort, men intensiv valgkamp skal stemmene telles opp og vi får vite hvem som skal styre rundt omkring.

Personlig skal jeg holde Lier AP med selskap utover kvelden.
Her er jeg og magen «pyntet» og klar for nervepirrende timer:

20110912-092744.jpg

Akkurat i dag er det høye hæler. Rett og slett fordi de er røde. Og fine 🙂

Tror ikke jeg kommer til å holde ut hele natten, men noen timer skal jeg få med meg 🙂

20110912-093028.jpg

Foreløbig lover det godt på landsbasis 🙂

18 thoughts on “Valgvake Buskerud AP – Union Scene

  1. Jeg har venta spent på resultatene fra Larvik, men de er visst like trege til å telle her som hos deg 😛 Bare forhåndsstemmer som er ferdig telt begge steder. Men hvis resultatene fra forhåndsstemmene er i nærheten av det endelige resultatet så ser jeg du er godt innenfor, derfor drister jeg meg til en liten gratulasjon på forhånd 🙂

    • Mangler to kretser, så akkurat nå har vi 16 mandater. Og jeg er inne ( med mindre alle andre har fått flere personstemmer enn meg) 🙂
      Men vi får vente med seiersdansen til fintellingen er over 🙂

  2. Anonym sier:

    Partiprogrammet, ja…og der var du i gang….
    Neida, bare tuller! Tror du kommer til å gjøre en god jobb, jeg 🙂
    Dessuten er det bra å få inn unge folk, uansett parti, i lokalpolitikken. Regner med at du ikke akkurat bidrar til «gubbe-veldet» i politiske kretser 😉

    • Nei, tror ikke det. Med mine 31 år så er jeg fortsatt veldig ung til sammenligning med de andre. Men jeg var 19 første gangen jeg ble valgt inn 🙂
      Ønsker meg inni den komiteen hvor det stort sett bare er (gamle) menn. Mye artigere og mer saklig. Lite følelser og mest fakta 🙂

  3. Så var det på tide å si: Både plass og baby?
    Gratulerer.
    Dere var så fine, både magen og du.
    Sove og hvile litt kanskje, før partiets valgløfter skal frontes i kommunestyresalen?

    Ha en fin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

