Min tenketank er på facebook

Vel, må stadig prøve noe nytt.
Ikke at facebook er nytt i så måte, men nå har bloggen fått sin egen side der inne.

Jeg er tilhenger av sosiale medier. I en viss grad, og særlig når det blir brukt med måte. Så selv om jeg blogger under eget navn og med bilde, får bloggen sin helt egen profil på facebook. Ikke fordi jeg er redd for hva mine venner og uvenner skal mene om bloggen, men jeg trenger ikke legge den på min personlige profil.

Dere får klikke på liker-knappen dersom dere vil følge den. Er det ingen som vil, så sletter jeg den kanskej igjen 🙂

12 thoughts on “Min tenketank er på facebook

    • Er egentlig bare ett forsøk. Jeg var litt usikker på om jeg skulle gjøre det. Som deg begynner jeg også å bli litt lei av FB. Kanskje derfor jeg sklir mer og mer over til google+ i stedet.
      Men akkurat bloggen er jo ikke annet enn at folk kan følge den på FB og få oppdateringer der, fremfor å abonere nå nye innlegg 🙂

Legg igjen en kommentar

