Uke 33: 7 uker igjen

Tiden flyyyyyr….. Og den flyr så sabla fort. Det er bare 7 uker igjen. 7 bittesmå uker. Jeg grugleder meg til det som ligger forran meg og venter. Blir så spennende, men det er også skummelt. Om ca 7 små uker skal vi ta vare på ett annet lite menneske. Ett menneske som ikke har bedt om å bli født. Som vi må gi all vår kjærlighet og omsorg til. Som sagt, jeg grugleder meg.

Vekt: 2100 g
CRL: 29 cm
Full lengde: 39 cm
Dager igjen til termin: 51
TERMIN
: 13.11.2011

Fomen min: Fortsatt fin form. Litt problemer med å shave leggene og knyte sko, men det er fordi det er litt upraktisk å bøye seg 😀
Cravings
: Nope. Men når jeg får lyst på noe, så blir det en liten besettelse frem til det er fortært.
Utstyr i havn siden sist: Var innom Kid i går og handlet dyner (vogn og seng), laken, sengetøy, babyhåndklær, babyteppe og helseteppe. Så da kan lille baby sove godt både i vogn og seng.
Tegn til liv i magen
: Sprellingen vil ingen ende ta. Heldigvis. Det er befriende å kjenne at hun dytter og sparker. Eneste er når hun treffer blæra i ett uoppmerksomt øyeblikk. Har heldigvis ikke skjedd noen uhell, men det er ikke langt unna…. Hehe….
Andre plager: Andpusten, varm og litt forvokste føtter. Også har jeg begynt å lekke litt melk. Gjør ingen verdens ting, for da vet jeg iallefall at jeg produserer.

Gubben kom jo hjem fra kompisturen sin på søndag. Var og hentet ham på Gardermoen sent på kvelden. Jeg er ikke den som normalt sutrer over at mannen er borte altså, men det var fryktelig godt å se ham igjen. Siden han var på tur med en kompis som er uten både dame og barn, regnet jeg med at han tok fri fra hele svangerskapet og bare var på tur. Han har jo tross alt uttrykt at han ikke helt klarer å forholde seg til dette utover at han ser at magen min vokser. Akkurat det har jeg full forståelse for, iall den tid det er min kropp som er i forandring og jeg som kjenner spark, bevegelser og gjør innkjøpene.
Men jammen meg så dro han opp den ene gaven etter den andre til babyen. Til og med jeg fikk pakkesang 🙂
Babyen fikk seg enda ett par med Pumasko. Men denne gangen i hvit og rosa 🙂 De er en størrelse mindre enn de andre, så da har vi en liten stund 😀 I tillegg fikk hun en bamse som hun kan holde rundt om natten.  En elg faktisk 🙂

Jeg hadde ikke trodd at han skulle komme med gave til meg, men det gjorde han jammen meg. En av våre felles interesser er Formel1. Men vi er ikke enige om hvem som er best. Selvfølgelig har man ett håp om at Schumacher skal gjøre det bra etter at han kom tilbake, men min klare favoritt er Sebastian Vettel, som kjører for Red Bull Racing. Har holdt meg ham siden han først satte foten i Torro Rosse bilen sin. Og jammen meg valgte jeg rett mann. Eller, mann og mann. Han er en liten guttevalp på 24, men dog. Liker’n for det om for tenk 🙂 Poenget er uansett, at han kom hjem med t-skjorte til meg. Med Red Bull logoen og greier. Lite happy som jeg ble for akkurat det da. Han kunne jo selvfølgelig har kommet hjem med Vettel i baggasjen, men det er kanskje litt vel mye for langt 😉
Så nå blir det det Formel1-søndager ikledd riktig «supporter-tøy». Weeee….. 😀

Tror ikke det er så mye mer å skrive egentlig. Jeg er ukonsentrert og prøver å rydde opp på jobb, sånn at det er klart til den som skal ta over for meg. Det er 5 uker til jeg går ut i permisjon og altfor mye som skal gjøres 🙂

Forresten: her er en pekepinn på hva strikkeprosjekt 4 skal bli:

Det skal sies at jeg har kommet mye lenger, men det bildet kan jeg ikke legge ut, for da ser dere iallefall hva det blir 🙂

18 thoughts on “Uke 33: 7 uker igjen

  1. Nå kommer det til å gå kjempefort og så blir det bråstopp og da kryyyyyper tiden.
    Magen da ❓

    Hold deg like frisk og rask.

    Ha en fin dag 🙂

  2. Hey, ullbukse jo 🙂 Jeg hadde lyst til å strikke det når min gutt var liten, men det var liksom ingen som hadde trodde jeg ville klare det, så da ble det ikke…

    Jeg er også Formel1-fan, men siden kjæresten ikke er glad i det er det lenge side jeg har sett på. Tror jeg må lure meg til å få sett litt snart da siden det tydeligvis har kommet nye flinkinger siden sist jeg så 😀

    • Nesten riktig 😉
      Jeg er ganske sikker på at du ville klart denne. Den er superenkel.

      Jeg har sett på i mange år, men da mer sporadisk. Nå er det alle helger det går, og dersom jeg er borte eller noe når det går, blir det satt på opptak 🙂 Drømmen er å komme seg på ett løp. Med babyen på armen iført rosa øreklokker 😀

  3. Anonym sier:

    Øi! Manglet noe denne gangen!
    Og nei, vi blir da ikke lei av å se den magen…eller andre deler av deg 😉
    Ha en god fredda! 🙂

      • Linda sier:

        Hehe… Hender han ser noe garn liggende å flyte ja 😀 Forresten ligger det plutselig en hel del rosa garn jeg ikke trenger… Samt det røde til den kjolen 😀 Her blir det bare blått, turkis og lilla framover 😀 Hurra for lille gutten i magen! Og hurra for den lille jenta vi snart skal få møte!!!

Legg igjen en kommentar

