Oh, happy day!!

Nei, dette er ikke nok ett innlegg om voksende mage og evig inntullet *jeg-skal-bli-mamma-lykke* innlegg. Det hender seg nemlig at det skjer andre ting i hverdagen min også. Sånn som i går.

Etter å ha ligget som slakt på sofaen etter middag, fant gubben ut at han vill på shopping. Iallefall så ville han ta seg en tur på kjøpesenteret borti veien. Jeg slengte meg med enda jeg egentlig ville bli igjen på sofaen. Er vel ingen jenter som sier nei til en runde på senteret vel? Iallefall ikke når gubben inviterer 😛
Tusslet innom Thorsov bilrekvesita for å se hva slags type speil de de hadde (sånn til å henge på seteryggen for å se bakovervendt baby). Men der var det ingen som falt i smak hos mor. Vil ikke ha sånn kjedelig rundt. Vil ha med bamse eller noe, sånn at babyen også har noe moro å se på. Når hun er lei av å se på seg selv 🙂

Øhh…. Dette skulle jo ikke handle om kommende baby da, men måtte visst nevnes likevel. Ups….

Anyway…. Tusslet oss opp i etasjene og innover i gangene helt til vi kom til GameStop (?). Gubben er jo som så mange andre litt opptatt av pc-spill osv, så måtte jo kikke innom. Tror ingen av oss hadde intensjoner om å handle, men det var før jeg så dette:

Monkey Island lyste mot meg som sommersolen på himmelen. Spillet over alle spill 😀
Det skal sies at jeg ikke er så voldsomt på dette med å spille, men akkurat denne type spill kan jeg kose meg med. Har spillt alle sammen tidligere, men det var x’en sine spill, så han tok de med seg da vi gikk fra hverandre. Har ikke funnet disse noe sted, enda jeg har lett både høyt og lavt. Men nå… Nå stod det plutselig der. For en lykke.

Det er «bare» første og andre spillet, men ett sted må man jo begynne. Kanskje dukker resten opp ett sted etterhvert også.

Spørsmålet nå blir jo om jeg skal spille eller strikke 😛 Får nok tid til begge….

5 thoughts on “Oh, happy day!!

    • Tja, ifølge enkelte sjeler så kommer det til å bli så travelt at jeg ikke kommer til å ha tid til å tenke på noe annet enn bleieskift osv. Vi får nå se på det 😛

      Ellers går det veldig bra 🙂

  1. Anonym sier:

    Nå ja, din situasjon kommer til å bli akkurat så travel som du selv gjør den til…
    Og du skal da vel ikke trille, amme og skifte bleier kontinuerlig 24/7 i et helt år? 🙂
    Nei bare ta det med ro, du kommer til å få rolige stunder, der du kan gjøre andre ting innimellom.

    • Det er noe med det. Ting blir ofte hva man gjør det til 🙂
      Skal rett og slett kose meg med å bli kjent med babyen, skifte bleier, gå på kommunestyremøter, spille litt og ellers ta livet med knusende ro 🙂

  2. SV: Det var trist å høre at du har måttet gjenomgå dette. jeg er ganske overbevist om at det så klart ikke er noe man gjør med lett hjertet. Men som du sier, hvis tingene tilsier at et barn ikke burde bli satt til verden, så er denne løsningen bedre enn alternativet, helt klart!

    Ja, helt klart, syns det er kjempe bra at han tar det opp og skaper debatt om det..Det er jo ganske omdiskutert tema. Men er enig i at det er de samme gamle argumentene som kommer frem…Og evnen til å se litt mer fargerikt på saken føler jeg ikke er til stede….

Legg igjen en kommentar

