Bake kake søte!

Jepp, nå er det duket for kakebaking på høyt plan.

Hender seg jeg sniker meg innom Passion 4 baking og sikkler på alle kakene som bloggeier produserer. Og det er ikke så rent få heller. Har du ikke vært innom der tidligere, men trenger inspirasjon til bakverk, er det bare å ta en kikk innom. Er sikker på at hun setter pris på at folk lar seg inspirere.
Jeg har iallefall siklet på alle muffinsene hennes. Eller cupcakes om du vil. Med masse frosting og nydelig utforming. I tillegg så har jeg blitt påvirket av Linda tror jeg. Da vi var i London dukket det opp masse cupcakestasj overalt og det føltes som om vi var småjenter der vi tok på alt og skravlet om alle de deilige kakene vi skulle bake (og spise).

Har siden da ønsket meg ett cupcake stativ. Egentlig mest fordi det er morsomt. Det finnes jo ikke praktisk. Men det ser pent ut på bordet om ikke annet 🙂
Så da Linda vervet meg til hobbyklubben og jeg oppdaget at de hadde cupcake stativ som vervepremie, fikk jeg mamma til å melde seg inn med en gang. Hvilke snille mammaen min selvfølgelig gjorde.

I går kom pakken, og jeg er klar for baking.
Stativet ser skakt ut på bildet, men det er fordi jeg ikke har skrudd det sammen. Sammen med stativet var det 4 sprøyte-tupper, sprøyteposer og former. Og selvfølgelig det viktigste, forklaring på hvordan man skal få frostingen til å se bra ut i ulike fasonger.

Nå gjenstår bare å handle det som skal til for å lage både kake og frosting, så skal vi se om det ikke blir fart i sakene til helgen. Har lovet mamma å lage muffins som takk for at hun meldt seg inn, så da må jeg jo bare 🙂 Hun og pappa kommer på besøk søndag, så da er det jo bare å sette i gang 🙂

4 thoughts on “Bake kake søte!

Legg igjen en kommentar

