En utfordring…

Jeg har mottatt en utfordring, og som vanlig tar jeg de på strak arm. Ok, iallefall så gjør jeg det med de som kommer på bloggen.
Faktisk så har jeg fått utfordringen fra både mormor og kamelryttersken. Syns det er stas med sånne utfordringer og awards jeg. Både fordi jeg kan dele rare ting om meg selv, men også fordi jeg kan bli bedre kjente med andre 🙂 Også liker jeg litt så fjas 🙂

Utfordringen lyder mer eller mindre som dette:
1. link tilbake til den du har fått utfordringen fra og legg ved awardbildet
2. skriv 7 ting du liker/liker ved deg selv
3. send videre til 5-15 andre bloggere

Første punktet har jeg allerede utført, siden jeg helt til å begynne med linket tilbake til både mormor og kamelryttersken. Jeg takker forøvrig for at dere ville dele denne med meg 🙂
Så kommer det andre. 7 ting om meg selv:

1. Jeg er en lesehest av dimensjoner, selv om det ikke har blitt så mye av det i det siste.
2. Jeg strikker (og er ganske så fornøyd med det jeg produserer, nybegynner som jeg fortsatt er)
3. Jeg skal bli mamma om ca 3 1/2 uke 😀
4. Jeg er stort sett alltid i blid og hyggelig. Til tross for at enkelte finner meg litt kvass til tider.
5. Politisk interessert og sitter i kommunestyret i kommunen min. Nyvalgt av dette året.
6. Jeg legger skjelden noe annet i det jeg sier, enn det jeg mener. Med andre ord får du rene ord for penga av meg. Diplomat vil jeg dermed aldri kunne bli.
7. Jeg har høydeskrekk og er livredd for gresshopper. Har tro på at det er sunt å være redd for noe, så lenge det ikke er en lammende frykt som tar fra deg gleden ved å leve. Jeg kommer alltid opp, men det har skjedd at jeg ikke har kommet ned igjen uten hjelp 😉

Hvem skal jeg sende denne videre til da mon tro…..
1. Linda, fordi det er flere enn meg som fortjener å bli kjent med deg.
2. Renate, liker «words»a dine
3. Lise, trivelig jente jeg har fått gleden av å møte en gang. Satser på at det blir flere
4. Frode, my best friend (og trenger sårt ett nytt innlegg på bloggen sin)
5. Kressstina, lenge siden vi har lest noe fra deg….

(Det er greit at dere som får utfordringen, legger igjen beskjed i en kommentar til de dere utfordrer, sånn at de vet om det :-))

Det ble iallefall 5 stk. Ser det er mange som allerede har fått den, så da får vi se.
Skulle noen andre føle kallet, er det bare å snappe til seg awarden og legge ut noen fakta om seg selv 🙂

12 thoughts on “En utfordring…

  1. Redd for gresshopper? Du også? Det er’ke jeg. Hadde en flott en som bodde ved trappen, men nå er han nok ikke ute.
    Flink til å strikke har du i alle fall blitt 🙂
    Skal bli spennende å se hva dine utvalgte skriver 🙂

    Ha en fin mandag 🙂

  2. Da lærte jeg enda mer om deg 🙂 🙂 Gresshopper??? Da burde jeg legge ut noen bilder vi tok i Tyrkia i sommer, men da kommer du vel ikke innom meg mer….
    Glemte å skrive at jeg er dødsredd for edderkopper 😦 just hate them!!!
    God kveld vennen.

  3. Linda sier:

    Da har jeg svart på utfordringen! Moro! Liker sånne ting!!! Og moro å lære noe nytt om andre 🙂 Gresshoppene visste jeg ikke om!!! Hehe… Vi har våre merkelige redsler… 🙂

Legg igjen en kommentar

